عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 5460
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


 

گران قیمت ترین ماشین های دنیا ساخته شده با طلای سفید




:: بازدید از این مطلب : 1063
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

تصویری / پورشه ای از جنس طلا



 

این پورشه که متعلق به یک شخص در روسیه می باشد، با بیش از حدود 18 کیلوگرم طلای خالص پوشانده شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

علاوه بر این ماشین های بدون راننده تنها به دلیل امنیت و سلامتی بیشتر برای جامعه یک انقلاب به شمار نمی روند. از دیدگاه بازاریابی، شرکت های ماشین سازی می توانند ماشین های بدون راننده را با این ایده تولید کنند که بهترین ابزار برای استراحت و کاهش استرس پس از یک روز کاری سخت هستند. و اینکه شما می توانید بدون نگرانی مسیر محل کار تا خانه را به بازی انگری بردز یا فروت نینجا روی اسمارت فون تان مشغول باشید.
نارنجی: شاید اپل دیگر با ارزش ترین کمپانی دنیا نباشد، اما هنوز ارزشمند ترین کمپانی تکنولوژی دنیا است و با قیمت تقریبی ۴۱۶ میلیارد دلار، با فاصله زیادی بالاتر از گوگل ۲۴۸ میلیارد دلاری و مایکروسافت ۲۳۳ میلیارد دلاری قرار می گیرد.

البته نویسنده فوربس، چانکا موی هم در مقاله جالبی به سرمایه گذاری گوگل بر تکنولوژی ماشین های بدون راننده پرداخته و آن را معدن طلای خالص این شرکت در سالهای آینده برای عبور قدرتمندانه از کوپرتینو دانسته است.

ماشین بدون راننده مفهوم و منافع بسیار گسترده ای از نظر اجتماعی، اقتصادی و تجارت شخصی دارد. تنها در آمریکا ماشین بیش از ۲ تریلیون دلار درآمد سالیانه را می قاپد و حتی سهم بیشتری از کل بازار را دارد. این می تواند موقعیت ها و فرصت های شغلی ایجاد کند که کار و کسب بر پایه جستجوی فعلی گوگل در مقابل آن یک کودک کوتوله به نظر برسد و چالش های بنیادی زیادی را در رهبری بازار بسیاری از صنایع، همچون تولید کنندگان ماشین ها، شرکت های بیمه، کمپانی های انرژی و دیگر گروه های دخیل در درآمدهای مرتبط با اتومبیل ایجاد کند. 

یک بخش بسیار مهم از این داستان، امنیت و سلامتی است. تصادفات اتومبیل تنها در آمریکا سالیانه باعث ۳۴۰۰۰ مرگ و بستری شدن ۲۴۰هزار نفر در بیمارستان ها می شوند. اگر آنگونه که گوگل ادعا می کند، ماشین های بدون راننده اش بتوانند جلوی بخش عظیمی از چنین تصادفاتی را بگیرند، پس ما درباره تکنولوژی صحبت می کنیم که در واقع می تواند هزاران جان را نجات دهد.

پس اگر گوگل در تخمین هایش از نظر میزان امنیت ماشین هایش اشتباه نکرده باشد، بهبود در سلامتی و امنیت بسیار عالی و شگفت انگیز خواهد بود. و هنگامی که رانندگی به شکل چشمگیری امن تر گردد، به این معنی است که شرکت های بیمه می توانند با قیمت های بسیار پایین تری خدمات شان را ارائه دهند. موضوعی که می تواند یکی از مشوق های اصلی مصرف کنندگان برای خرج هزینه بسیار بالاتر جهت خرید ماشین های بدون راننده در آینده باشد.

علاوه بر این ماشین های بدون راننده تنها به دلیل امنیت و سلامتی بیشتر برای جامعه یک انقلاب به شمار نمی روند. از دیدگاه بازاریابی، شرکت های ماشین سازی می توانند ماشین های بدون راننده را با این ایده تولید کنند که بهترین ابزار برای استراحت و کاهش استرس پس از یک روز کاری سخت هستند. و اینکه شما می توانید بدون نگرانی مسیر محل کار تا خانه را به بازی انگری بردز یا فروت نینجا روی اسمارت فون تان مشغول باشید. و دیگر نیازی نیست که تمام حواس تان به خیابان های شلوغ و ترافیک دیوانه کننده شهری باشد. از سوی دیگر با وجود ماشین های بدون راننده، نیاز به خرید ماشین اختصاصی هم کمتر خواهد شد و همسایه ها می توانند از ماشین های اشتراکی به شکل بسیار بهتری بهره ببرند.

کویم درام می نویسد:

من فکر می کن ماشین های بدون راننده واقعی طی یک دهه آینده در دسترس همه قرار داشته باشند و آنها بازی را به کلی تغییر می دهند. هنگامی که شما خودتان ماشین را نرانید، شاید دیگر برای تان مهم نباشد که مثلا قدرت موتور چقدر است. پس احتمالا به سراغ یک ماشین با مصرف واقعا بهینه می روید و هنگام رانندگی به خواندن کتاب یا بازی با موبایل سرگرم می شوید. هنگامی که سیستم های تمام اتوماتیک به کمک شما بیایند، مطمئنا علاقه و اشتیاق تان برای داشتن ماشین های اشتراکی و یا به اشتراک گذاشتن ماشین تان هم بیشتر می شود. و از همه مهمتر، از انجایی که کامپیوترها بسیار بهتر از آدم ها ماشین را می رانند، مصرف سوخت هم بسیار بهینه تر خواهد شد. 

اگر چه ماشین های بدون راننده هنوز موانع فراوانی را پیش روی دارند تا تبدیل به یک تکنولوژی روزمره شوند، اما هر کسی که یک بار هنگام سر کار یا گردش رفتن درون یک ترافیک کلافه کننده گیر افتاده باشد، یا یک تصادف وحشتناک را تجربه کرده باشد، مطمئنا یکی از مشتاقان و علاقه مندان این تکنولوژی خواهد بود. و اگر گوگل خود را در موقعیتی قرار دهد که برتری خود در این تغییر تکنولوژی اصلی در دهه آینده را حفظ کند، می تواند به سادگی ارزشمندترین شرکت تکنولوژی دنیا و حتی پر ارزش ترین کمپانی دنیا شود! 


:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

گرانترین ماشین های جهان به روایت فوربس

 

 

 

1) کوئینزیگ ترویتا (Koenigsegg Trevita) 
کوئینزیگ ترویتا (Koenigsegg Trevita) خودرویی است که از سال ۲۰۰۹ تاکنون تولید شده‌است.
این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور وسط عقب-محور عقب بوده ‌است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به دو صورت خودکار و دستی است. تا کنون تنها 3 مدل از این نوع ماشین تولید شده است.
قیمت 2.21 میلیون دلار
 

 
2) بوگاتی ویرون  1.64 گرند اسپرت (Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport)
این خودرو توسط فولکس واگن طراحی و بوسیله شرکت بوگاتی در فرانسه تولید می‌شود. نام ویرون از پیر ویرون که قهرمان مسابقه ۲۴ ساعته مردان در سال ۱۹۹۳ با ماشین بوگاتی بود، گرفته شده است.
 تا کنون مجموعاٌ  150 مدل از این نوع ماشین تولید شده است.
قیمت 2 میلیون دلار (قیمت مدل کوپه بوگاتی 1.67 میلیون دلار)

 

 
3) پاگانی زوندا (Pagani Zonda)
پاگانی زوندا (Pagani Zonda) خودروی اسپورت موتور وسط تولید شده توسط پاگانی ایتالیا است. این خودرو از سال ۱۹۹۹ تاکنون به طور مداوم به تعداد تقریبا ۱۷ تا ۱۹ دستگاه در هر سال در حال تولید است.
تا کنون 5 مدل از این نوع ماشین تولید شده است.
قیمت 1.8میلیون دلار 
 
 
4) لامبورگینی رونتون رهنورد (Lamborghini Reventón Roadster)
لامبورگینی رونتون یکی از خاص‌ترین مدل‌های لامبورگینی است و دارای توان تولیدی ۶۴۰ اسب بخار میباشد. ..
قیمت 1.56 میلیون دلار 

 
 

5) لامبورگینی رونتون (Lamborghini Reventón)
لامبورگینی رونتون یکی از خاص‌ترین مدل‌های لامبورگینی است و دارای توان تولیدی ۶۴۰ اسب بخار میباشد.
 تا کنون 20 مدل از این نوع ماشین تولید شده است.
قیمت 1.42میلیون دلار 

 
 



:: موضوعات مرتبط: گرانترین ماشین های جهان به روایت فوربس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1097
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

گرانترین ماشین های جهان در سال 2012 + تصاویر



 
سایت فوربس لیستی از گرانترین ماشین های جهان را در سال 2012 به ترتیب زیر معرفی نموده است.
- بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport):
بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport) با سرعت ۴۳۱٫۷ کیلومتر بر ساعت هم اکنون سریع‏ترین ماشین جهان است. نوع ساده این خودرو دارای سرعت ۴۰۸ کیلومتر بر ساعت می باشد. نام ویرون از پیر ویرون که قهرمان مسابقه ۲۴ ساعته مردان در سال ۱۹۳۹ با ماشین بوگاتی بود، گرفته شده است.
قیمت 2.6 میلیون دلار
 





 
- فراری 599 (Ferrari 599XX):
این خودرو توسط پنین فارینا زیر نظر فرانک استفنسون طراحی شده‌است. بدنه و شاسی این ماشین برای برای پایین آوردن وزن تماما از آلومینیوم ساخته شده‌است به طوری که مهندسان فراری خودرویی با این هیبت را به وزنی حدود ۱۸۵۰ کیلو رسانده‌اند «۲۰۰ کیلو سنگین تر از تویوتا کمری و ۶۵۰ کیلو سنگین تر از سمند» که برای یک خودروی ۱۲ سیلندر یک رکورد خوب محسوب می‌شود.
قیمت 2 میلیون دلار
 




 
- زنوو (Zenvo ST1):
زنوو (Zenvo) خودرویی دانمارکی است که در سال ۲۰۰۹تولید شده‌است.
این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور وسط عقب-محور عقب بوده ‌است. سیستم جعبه‌دند آن ۶ دنده به صورت دستی است.
قیمت 1.8 میلیون دلار
 





 
- 2012 Koenigsegg Agera R
ابرخودروی سوئدی Agera R با توان 1100 اسب‌بخار و سرعت نهایی 440 کیلومتربرساعت وارد مرحله تولید شده است. این خودروی استثنایی به اندازه یک سدان جادار است و می‌تواند گزینه مناسبی برای سفرهای طولانی باشد.
موتور 5 لیتری و V8 دوتوربویی این خودرو، سبک‌ترین و فشرده‌ترین موتور تولید شده برای ابرخودروها است. این موتور تنها 195 کیلوگرم وزن دارد که در آن وزن کلاج، اگزوز و روغن مورد نیاز نیز لحاظ شده است.
در Agera R از گیربکس جدید 7 سرعته پیشرفته همراه با دو کلاج استفاده شده است. بدنه این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و تنها 1330 کیلوگرم وزن دارد.
قیمت 1.7  میلیون دلار
 





 
- آستون مارتین یک-۷۷ (Aston Martin One-77):
آستون مارتین یک-۷۷ (Aston Martin One-77) خودرویی است که در سال‌های ۲۰۰۹ تولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده ‌است. سیستم جعبه‌دنده آن ۶ دنده به صورت دستی است.
قیمت 1.4 میلیون دلار
 





 
- میباخ لندولت (Maybach Landaulet):
شرکت میباخ در نمایشگاه خودروی خاورمیانه (دوبی) و آمریکای شمالی این خودروی فوق لوکس را به معرض نمایش گذاشت. لندولت که نسبت به انواع عادی میباخ لوکس تر و متفاوت تر است می تواند از رینگ های سفارشی ۲۰ اینچی استفاده کند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو داشتن سقف جمع شونده در قسمت عقب است تا سرنشینان این خودرو بتوانند از سواری میباخ لندولت لذت بیشتری ببرند. 
داخل این خودرو همانند بدنه که سفید است با چرم سفید تزئین شده است. در کل میباخ لندولت اتومبیلی مناسب برای سران دولت ها شیخ های عرب و بازیگران هالیوود است تا خودروای متفاوت تر نسبت به بقیه خودروهایشان داشته باشند.
قیمت 1.4 میلیون دلار
 





 
- پاگانی (Pagani Huayra):
پاگانی با ساخت نمونه‌های متعدد زوندا به یکی از سازندگان شناخته‌شده ابرخودروهای جهان تبدیل شده اما در میان این نمونه‌ها باید C9 Huayra را خودرویی استثنایی دانست.
برای این خودرو ویژگی‌های آیرودینامیک استثنایی مانند بال‌های عقب متحرک و 4 باله تطبیق‌پذیر پیش‌بینی شده است. 700 اسب‌بخار قدرت مورد نیاز این خودرو توسط موتور 12 سیلندر M158 دو توربویی تأمین خواهد شد. 
این خودرو 460 سانتیمتر طول، 203 سانتیمتر و 117 سانتیمتر ارتفاع دارد.
قیمت 1.3 میلیون دلار
تهیه و ترجمه: م - ساداتی - سایت زر (zar.ir)
 




:: موضوعات مرتبط: گرانترین ماشین های جهان در سال 2012 + تصویر , ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

ماشین پرنده، تحقق ایده فیلم تخیلی

یک شرکت آمریکایی برای تحقق رویاهای دوستداران خودروهای مورد استفاده در فیلم‌های تخیلی مانند جنگ ستارگان، دست به ساخت یک موتور شناور کاربردی زده است. به گزارش ایسنا، نسخه واقعی این ...

یک شرکت آمریکایی برای تحقق رویاهای دوستداران خودروهای مورد استفاده در فیلم‌های تخیلی مانند جنگ ستارگان، دست به ساخت یک موتور شناور کاربردی زده است.

به گزارش ایسنا، نسخه واقعی این خودرو در صحرای موجاوه کالیفرنیا Mojave آزمایش شده است.

خودروی hoverbike که توسط شرکت Aerofex ساخته شده، از دو روتور مجزا به سمت زمین تشکیل شده است. تغییر زاویه روتورها با استفاده از دو دسته کنترلی به آن اجازه حرکت می‌دهد.

برنامه‌های ابتدایی برای ساخت یک موتور شناور به دلیل یک سیستم کنترل پیچیده بی‌نتیجه مانده بود. با این حال سیستم ساخت Aerofex به حرکات خلبان انسان و حس طبیعی تعادل واکنش نشان می‌دهد.

در این خودرو دو پنکه بزرگ مجزای رو به زمین دستگاه را به هوا بلند کرده و با تغییر زاویه پنکه‌ها به یک سیستم کنترلی رایانه‌ای اجازه داده تا آن را حرکت دهد. خلبان از دو نرده زانویی برای کنترل جهت پرواز با خم شدن به جهتی که مایلند، استفاده می‌کند.

در حال حاضر آزمایش پرواز انسانی محدود به ارتفاع ۴٫۵ متر و سرعت حدود ۴۸ کیلومتر در ساعت است.

شرکت سازنده این موتور شناور بر این باور است که می‌توان از آن برای پاسداری سریع از مرزها استفاده کرد چرا که این دستگاه قادر به حرکت بر روی تمام زمینها است.

این درحالیست که این شرکت برنامه‌ای برای فروش این دستگاهها نداشته بلکه بیشتر به دنبال آن است که از این فناوری در طیفی از پهپادها استفاده کند.

پهپادهای شناور از دو روتور استفاده می‌کنند.

صحنه ای از فیلم جنگ ستارگان

برنامه Aerofex برای نسخه بعدی از این خودرو برای ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده و همچنین در حال آماده‌سازی یک نسخه پهپاد برای آزمایش پروازی تا پایان ۲۰۱۳ است.



:: موضوعات مرتبط: ماشین پرنده , ,
:: بازدید از این مطلب : 815
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : ramin moeini
ت : دو شنبه 5 فروردين 1392

 طرح جدید خودروی بنز می تواند خودرویی باشد که شاید همه انسانها آرزوی داشتنش را داشته باشند. خودرویی که به گفته شرکت سازنده اش در کارخانه تولید نمی شود بلکه قطعات مختلف آن از دانه های گیاهی رشد می کند؛ البته تا چند نسل آینده! 

خودروی "Biom" که طرح ابتدایی آن در رقابت جنجالی طراحی خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته شده است بیشتر به خودروهایی شباهت دارد که در سری جنگهای ستاره ای دیده می شدند. Biom چهار سرنشینه بوده و صندلی های آن به شکل الگوی الماس در کنار یکدیگر قرار داده شده اند. 

شگفت انگیزترین بخش درباره Biom این است که بنز اعلام کرده خودروی جدیدش نه در کارخانه، بلکه از دانه های گیاهان رشد می کند. شاید در ابتدا این گفته کمی غیر معقول به نظر بیاید اما مطمئن باشید توضیحات بیشتر کارخانه بنز نیز نمی تواند شدت شگفت انگیزی این ایده را کاهش دهد. 
 
در ساخت بخشهای مختلف Biom که وزن آن در حدود 394 کیلوگرم تخمین زده شده، از دانه های درختانی استفاده خواهد شد که به واسطه مهندسی ژنتیکی می توانند به شکل قطعات خودرو رشد کنند و سوخت آن نیز ماده ای به نام نکتارزیستی 4534 است، ماده ای که هیچ آلودگی زیست محیطی به وجود نمی آورد. 

پوششهای پارچه ای Biom نیز نسوج کاملا زیستی خواهند بود که باز هم از دانه های گیاهی تراریخته رشد خواهند کرد و در میان جاده، تنها محصول جانبی که از کارکردن موتور این خودرو به وجود می آید، اکسیژن خواهد بود. 

دانه هایی که رشد آنها این خودرو را به وجود خواهد آورد در لابراتوارها کشت داده شده و فیبرهای زیستی نام دارند که از فلز و پلاستیک سبک وزنتر بوده اما استحکام آنها بیشتر از فولاد است. با این حال جالب است بدانید که محصول نهایی، یعنی خودروی کامل Biom به صورت زیستی کاملا تجزیه پذیر است؛ زمانی را تصور کنید که خودروهای فرسوده به صورت خود به خود به طبیعت بازگردند. 

 
به نظرتان این طرح کاملا تخیلی و غیر ممکن می آید؟ شاید این طور باشد، اما خواسته اصلی رقابت طراحی خودرو در لس آنجلس، تفکر و تصور فراتر از حد منطق است که Biom نیز این شرط را به خوبی رعایت کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : ramin moeini
ت : دو شنبه 5 فروردين 1392

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

 

 

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

 



:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ramin moeini
ت : دو شنبه 5 فروردين 1392

 

ماشینهای افراد معروف و صدا وسیما

دیدم این بنده های خدا صبح پیاده میرن سر کارهاشون واسشون خریدم

1-گلزار --- BMW

2- محمدرضا شریفی نیا --- زانتیا و سیناد

3- تهمینه میلانی --– پرادو

4- مسعود ده نمكی --– پژو 206

5- پرویز پرستویی –-- پرشیا

6- بهرام رادان --– لندكروزر

7- پوریا پورسرخ --– پاترول

8- علی لهراسبی --– پرادو

9- كامبیز دیرباز –-- كوراندو

10- محمد اصفهانی --– تویوتا كمری و سوناتا و پژو 405

11- سید جواد هاشمی --– آزرا

12- فیروز كریمی –-- آزرا

بقیه در ادامه مطلب


۱- محمدرضا گلزار --- BMW

2- محمدرضا شریفی نیا --- زانتیا و سیناد

3- تهمینه میلانی --– پرادو

4- مسعود ده نمكی --– پژو 206

5- پرویز پرستویی –-- پرشیا

6- بهرام رادان --– لندكروزر

7- پوریا پورسرخ --– پاترول

8- علی لهراسبی --– پرادو

9- كامبیز دیرباز –-- كوراندو

10- محمد اصفهانی --– تویوتا كمری و سوناتا و پژو 405

11- سید جواد هاشمی --– آزرا

12- فیروز كریمی –-- آزرا

13- امین حیایی –-- رنج رور

14- نفیسه روشن –-- رنو PK

15- حسین رضازاده –-- ماكسیما

16-رضا رشیدپور --– تویوتا كمری

17- محمدرضا فروتن --– پژو 206

18- نیكی كریمی –-- پاترول

19- شهاب حسینی --– ریو

20- محمود شهریاری --– ماكیسما و ماتیز

21- طناز طباطبایی --– اپل كورسا

22- امین تارخ --– پرادو

23- مهدی سلوكی –-- پرشیا

24- حمید گودرزی --– سانتافه

25- حسن پورشیرازی –-- مگان

26- حامد كمیلی –-- پاترول

27- حمیدرضا پگاه –-- پژو 206

28- حسین رفیعی –-- رونیز

29- رضا صادقی --- پژو 206

30- سعید راد --- كوراندو

31- زیبا بروفه --- پژو 206

32- حسن جوهرچی --- پژو 206

34- علی نصیریان --– ورنا

35- پانته آ بهرام --- پراید

36- مریلا زارعی --- سمند

37- رضا كیانیان --- پاترول

38- كاوه سماك باشی --- پرشیا

39- امیر نوری --- پرشیا

40- ابوالفضل پورعرب --- پرشیا

41- امیر تاجیك --- زانتیا

42- جواد رضویان --- سوزوكی و پژو 206

43- رامتین خداپناهی --- پژو 206

44- امیر جعفری --- پرادو

45- مجتبی كبیری --- پرشیا

46- علیرضا دبیر --- پژو 206

47- علی دایی --- بنز و پرادو

48- نیوشا ضیغمی --- پژو 206

49- باران كوثری --- سمند

50- احسان خواجه امیری --- مزدا 323

51- شاهین آرین --– سوناتا

52- اشكان خطیبی --- پژو 206

53- حمید لولایی --- دوو سی یلو

54- مهران مدیری --- پرادو

55- حمید عسگری --- GEN2

56- بروز ارجمند --- مزدا 323

57- مسعود روشن پژوه --- پرادو

58- حسام الدین سراج --- پژو 206

59- بهروز افخمی --– پژو 405

60- احمدرضادرویش --- پژو 405

61- محمد سلوكی --- پژو 405

62- احسان علیخانی --- پژو 405

63- مسعود كیمیایی --- مرسدس

64- مجید اخشابی --- پرشیا

65- قاسم اقشار --- ماكسیما

66- جمشید مشایخی --- پژو 405

67- رضا عطاران --- پژو 206

68- مجید صالحی –-- پرشیا

69- محمد نصرتی --– ماكسیما

70- ایرج نوذری –-- پژو 206

71- مریم كاویانی --- پژو 206

72- علیرضا نیكبخت واحدی --- BMW

73- نگار فروزنده --- دوو سی یلو

74- شیث رضایی --- بنز

75- سپند امیرسلیمانی --- پژو 206

76- عاطفه نوری --- ماتیز

77- مهسا كرامتی --- پراید

78- مهدی مقدم--- دوو سی یلو

79- عبدالرضا اكبری --- پژو 206

80- علیرضا خمسه --- مزدا 323

81- عادل فردوسی پور --- زانتیا

82- گلشیفته فراهانی --- پرادو

83- بهزاد فراهانی --- پژو 405

84- جهانگیر كوثری --- پرشیا

85- رخشان بنی اعتماد --- ماتیز

86- مهتاب كرامتی --- پژو 206

87- اكبر عبدی --- گل

88- سیروس مقدم --- پژو 206

89- حسین یاری --- تویوتا كمری

90- خسرو شكیبایی --- پژو 206

91- آرام جعفری --- پژو 206

92- یكتا ناصر --- پژو 206

93- حسام نواب صفوی --- مگان

94- مهدی امینی خواه --- پژو 206

95- فرزانه كابلی --- پژو 206

96- لیلا اوتادی --- دوو سی یلو

97- حمید ماهی صفت --- اپل كورسا

98- فرزاد حسنی --- ماشین ندارد

99- افشین قطبی --- سوزوكی

100- ناصر حجازی --- سوزوكی

101- علی پروین --- ماكسیما

102- امیر قلعه نوعی --- بنز و پژو 405


:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ramin moeini
ت : دو شنبه 5 فروردين 1392

 عکس ها و اطلاعات رسمی BMW X6 


طبق اخبار بدست آمده ب ام و X6 در نمايشگاه ديترويت كه در ژانويه ي 2008  به معرض نمايش گذاشته شد .
اما پيش از آن شركت ب ام و تصاويري رسمي به همراه مشخصات مدل توليدي اين خودرو را منتشر ساخت .
BMW X6 توسط آقاي " پير لكلرك " طراحي شده . آقاي لكلرك قبلا عهده دار طراحي مدل X5 جديد نيز بوده اند . 
طراحي اين خودرو كه در قسمت جلو بسيار شبيه مدل X5 ميباشد به خوبي صورت گرفته . در حقيقت هدف از طراحي اين خودرو معرفي يك ب ام و ي كاملا متحول شده در فرم چراغ ها نبود زيرا مدل X5 خود داراي طرحي زيبا و اسپرت بود ولي شركت ب ام و براي عرضه ي مدلي اسپرت تر و جذاب تر بحث توليد X6 را مطرح كرد . 
موتور در نظر گرفته شده براي اين خودرو همانند طراحي آن فوق العاده است ! تصور يك موتور V8 كه به دو توربوشارژر ( توين توربو ) مجهز شده و 4/4 ليتر حجم دارد ميتواند هر كس را به هيجان در بياورد ! مخصوصا زماني كه مطلع شويد قدرت اين موتور برابر 400 اسب بخار و گشتاور آن برابر 450 پوندفوت ميباشد !
اين موتور كه از آلومينيوم ساخته شده و انژكتورهايش سوخت را به طور مستقيم به درون محفظه ي سيلندر هدايت ميكنند اولين موتور هشت سيلندر ب ام و ( به جز مدل هاي M ) است كه به توربوشارژر مجهز شده .
براي اين خودرو يك موتور 3 ليتري 6 سيلندر خطي كه از قضا اين يكي نيز به دوتوربوشارژر مجهز شده ! و 300 اسب بخار نيرو و 300 پوندفوت گشتاور توليد ميكند در نظر گرفته شده است .





اين موتور كه به عنوان " موتور سال 2007 " نيز ملقب گرديده در سه مدل 335 - 535 و 135 نيز جاخوش كرده است !
شتاب 0-96 كيلومتر x6 با موتور 8 سيلندر برابر 3/5 ثانيه ميباشد كه براي يك اس يو وي ( در حقيقت SAC ! ) دو تني رقم بسيار خوبي است .
يكي از هنرهاي ب ام و در توليد موتور علاوه بر نسبت قدرت به حجم بالا بازدهي بالاي موتور نيز ميباشد . هر دو موتور در نظر گرفته شده براي اين خودرو علاوه بر پاس كردن استاندارد ULEV II ( كه يكي از سخت گيرانه ترين قوانين و مختص بهايالت كاليفرنيا ميباشد ) توانسته استاندارد اروپايي يورو 5 را كه هنوز اجباري نشده را نيز دريافت كند .
براي اين خودرو سيستم X-Drive ب ام و به طور استاندارد نصب شده تا با كمك سيستم هاي الكترونيكي ديگر نيروي موتور را بين دو محور جلو و عقب تقسيم كند . 
با تعبيه دو چرخ دنده سياره اي در قسمت عقب و دوكلاچ ميتوان نيرو را به يكي از دوچرخ عقب فرستاد .
از ديگر تجهيرات اين خودرو ميتوان به : فرمان هوشمند ( اختياري ) - بادي رول - كنترل پايداري كششي ( براي كشيدن اجسام ) - كنترل حركت بر روي سرازيري و كروز كنترل فعال ( اين سيستم ميتواند سرعت خودرو را كنترل و از برخورد آن با اتومبيل جلويي جلوگيري كند ) اشاره كرد .
فنربندي اين خودرو نيز توسط متخصصان ب ام و به گونه اي طراحي شده تا خود را با ناهمواري هاي جاده با دقت ميلي ثانيه وفق دهد . 





در مورد فضاي داخلي اين خودرو نه تنها ميتوان گفت : فوق العاده !! امكان سفارش 11 نوع پوشش به همراه طراحي زيباي كابين باعث شده تا لذت رانندگي با اين خودرو دوچندان شود !
براي بيرون خودرو نيز ميتوان 10 رنگ مختلف را سفارش داد . 
براي اين خودرو يك گيربكس 6 سرعته اتوماتيك در نظر گرفته شده كه هماهنگي بسيار مناسبي با موتور خودرو دارد . 



پايان سخن :
ب ام و با معرفي X6 توانسته ويژگي هايي نظير : زيبايي - قدرت - ديناميك - راحتي و ايمني را يك جا به معرض نمايش بگذارد .
X6 از نيمه ي سال 2008 در آمريكا به فروش  رفت و مدل هيبريدي آن نيز سال 2010 عرضه شد

عکسهارو یکم صبر کنین میاره.............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ramin moeini
ت : سه شنبه 29 اسفند 1391

 عكس ها و مشخصات ماشین زیبای بوگاتی

عكس ها و مشخصات ماشین زیبای بوگاتی
 
حداکثر انرژی تولید شده در محفظه احتراق بوگاتی ویرون به سه هزاراسب بخار میرسد که هزار اسب بخار ان توسط سیستم خنک کننده مورد استفاده قرارمیگیرد.هزار اسب بخار دیگر از اگزوز خارج میشود و هزار اسب بخار نیز به چهار چرخ منتقل میشود.شما میتوانید با دنده ۳ ان نیز تیک آف کنید.
 

در ابتدا موتور ۱۸ سیلندر برای آن در نظر گرفته شده بود ولی در نهایت موتور دبلیو شکل ۱۶ سیلندر با حجم موتور ۴ لیتر برای آن در نظر گرفته شد.

قیمت این اتومبیل بیش از ۲/۱ملیون دلار است.

رکوردهای سرعتی و حرکتی برای این سوپر اتومبیل ۱۹۵۴کیلوگرمی دو نفره با هیچ وسیله نقلیه دیگری قابل دسترسی نبوده است.به طور مثال این اتومبیل قادر بوده در ظرف مدت۵/۲ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیکومتر در ساعت برساند وبرای رسیدن به سرعت۲۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۳/۷ثانیه زمان نیاز دارد و در ظرف مدت۷/۱۶ثانیه سرعت ان به ۳۰۳کیلومتر در ساعت میرسد.بوگاتی ویرون از توقف کامل تا کسب حداکثر سرعت خود که بیش از ۴۱۰کیلومتر در ساعت است به زمانی معادل ۵۵ثانیه نیاز دارد.

گیربکس ان ۷سرعته بوده که توسط شرکت ریکاردو ساخته شده است.
 

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ramin moeini
ت : سه شنبه 29 اسفند 1391

 عكس ها و مشخصات ماشین زیبای بوگاتی

عكس ها و مشخصات ماشین زیبای بوگاتی
 
حداکثر انرژی تولید شده در محفظه احتراق بوگاتی ویرون به سه هزاراسب بخار میرسد که هزار اسب بخار ان توسط سیستم خنک کننده مورد استفاده قرارمیگیرد.هزار اسب بخار دیگر از اگزوز خارج میشود و هزار اسب بخار نیز به چهار چرخ منتقل میشود.شما میتوانید با دنده ۳ ان نیز تیک آف کنید.
 

در ابتدا موتور ۱۸ سیلندر برای آن در نظر گرفته شده بود ولی در نهایت موتور دبلیو شکل ۱۶ سیلندر با حجم موتور ۴ لیتر برای آن در نظر گرفته شد.

قیمت این اتومبیل بیش از ۲/۱ملیون دلار است.

رکوردهای سرعتی و حرکتی برای این سوپر اتومبیل ۱۹۵۴کیلوگرمی دو نفره با هیچ وسیله نقلیه دیگری قابل دسترسی نبوده است.به طور مثال این اتومبیل قادر بوده در ظرف مدت۵/۲ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیکومتر در ساعت برساند وبرای رسیدن به سرعت۲۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۳/۷ثانیه زمان نیاز دارد و در ظرف مدت۷/۱۶ثانیه سرعت ان به ۳۰۳کیلومتر در ساعت میرسد.بوگاتی ویرون از توقف کامل تا کسب حداکثر سرعت خود که بیش از ۴۱۰کیلومتر در ساعت است به زمانی معادل ۵۵ثانیه نیاز دارد.

گیربکس ان ۷سرعته بوده که توسط شرکت ریکاردو ساخته شده است.
 

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ramin moeini
ت : سه شنبه 29 اسفند 1391

 عکسهای سریعترین اتومبیل های جهان

عکسهای سریعترین اتومبیل های جهان

 
 


:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 22 آذر 1391

 

سریع ترین ماشین پلیس های جهان

 
اجتماعی  - لازم نیست تو بلندگو مدام خواهش کنن وایسا وایسا. فقط کافیه بگن ماشین ما یه موتور ۷ لیتری سوپرشارژر داره که ۷۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کنه.

پرشین خودرو: بدبخت اون کسی که هامر بیفته دنبالش. آخه وقتی یه تیکه آهن دو هزار کیلویی داره با ۲۴۰ تا حرکت می‌کنه، دیگه هیچ رقمه نمی‌شه وایسه. مثه اینه که تو جنگ داری با یه موتورگازی از دست یه زره‌پوش در می‌ری. شایدم بدتر. اولا می‌گفتن پلیس تگزاس داره فیلم بازی می‌کنه. ولی بعدش دیدن که نه، داستان واقعیه. از اونجایی که هر ایالت ساز خودشو می‌زنه، بر و بچه‌های تگزاس هم از مهندسای آلمانی خواستن یه چیزی بسازن که کلا نه نگه. فرض کن دارن یکی رو تعقیب می‌کنن. لازم نیست تو بلندگو مدام خواهش کنن وایسا وایسا. فقط کافیه بگن ماشین ما یه موتور ۷ لیتری سوپرشارژر داره که ۷۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کنه. صفر تا صدش ۶٫۵ ثانیه است تا ۲۵۰ تا هم راحت می‌ره. شک نکن یارو خودش نم‌نم می‌ره سمت کلانتری.


Carbon Motors E7

آمریکایی‌ها نه که خیلی کشور جرم‌خیزی دارن، مجبورن همش آماده‌باش، باشن. تا حدی که «کربن موتورز» واسشون فقط ماشین پلیس می‌سازه. بحث اونقدر جدیه که کمپانی سازندش تا ۳۵۰ میلیون دلار رو پروژه‌اش سرمایه‌گذاری کرده. البته یجورایی هم از «فورد» کمک می‌گیره‌ها. E7 از اون مدل‌هایی است که فقط دنبال یارو می‌کنه. نه بوقی نه آژیری. هیچی. طرف به محض این که جمالشو توی آینه ببینه، وا می‌ده. خودشو خراب نکنه خوبه. همچین اخم کرده که انگار قضیه توهین به ناموس و این حرفاست. اولین سری رو فرستادن تو اتوبانای ایندیانا‌ واسه خفت‌گیری اراذل و اوباش. البته پلیس ایالتی، علی‌الحساب یه هزارتایی سفارش داده تا ببینن بعدش چی‌ می‌شه. با یه موتور ۶ سیلندر خطی ۲۵۰ اسب‌بخاری، صفر تا صد رو تو ۶٫۵ ثاینه پُر می‌کنه. تازه سرعت نهاییش ۲۴۸ کیلومتر در ساعته.
 


Dodge Charger

اگه توی شیکاگو واسه یه نور بالای بی‌مورد، چهل‌تا «Charger» کوبوندن بهت، شاکی نشو. این دوج‌ها مخصوص عملیات ضربت ساخته شدن. البته به نظر می‌رسه پلیس فدرال، واژه ضربت رو واسه راننده‌هاشون خوب جا ننداخته. چون قیمت هر کدومشون با احتساب لوازم اضافی از ۳۰ هزار دلار بالاتر می‌زنه، ترجیح می‌دن از فورد Crown استفاده کنن. همون ماشین پلیس‌هایی که توی فیلمای آمریکایی زرتی راه رو می‌بندن و زرتی هم داغون می‌شن. دوج چارجر با موتور حجیم ۵٫۷ لیتری هشت سیلندرش که ۳۶۰ اسب‌بخار هم قدرت داره، می‌تونه صفر تا ۱۰۰ رو تو ۶ ثانیه بره. بعدش هم اگه دوس داشت سرعت نهایی ۲۳۵ کیلومتر در ساعتی رو تجربه کنه. سال ۲۰۰۸ سایت nowlebanon گفت که آمریکا ۹۷ دستگاه از اینا رو داده به لبنان و کویت و بحرین. البته به عنوان هدیه.
 


Ferrari 612 Scaglietti

فراری تو انگلستان؟ جالبه. یه بار «Observer» نوشت آمار جرم و جنایت تو قلب لندن افزایش پیدا کرده. چون پلیس نمی‌تونه به راحتی درگیر بشه. علت اصلی هم اینه که ماشیناشون گرونه. با این اوصاف اگه خیال کردین همین جماعت، رفتن ۳۰۰ هزار دلار پول فراری دادن، کور خوندین. فراری خودش به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس برند «اسکاگلیتی»، یه نمونه هدیه داده به انگلیسیا. از اون‌ور، خبر می‌رسه که این ماشین فقط مسیر بین لندن و بلفاست رو به صورت نمادین می‌ره و می‌یاد. تو بگو یه حرکت اضافی. ابدا. فکر کن تو یه صحنه تعقیب و گریز، اینا زنگ می‌زنن یه سری دیگه بیان برن دنبال اهالی بزه. کاش می‌دونستن از موتور ۱۲ سیلندر این ماشین ۵۴۰ اسب‌بخار نیرو درمی‌یاد. ای کاش می‌دونستن صفر تا صدش ۴٫۲ ثانیه‌‌ست و سرعت نهایی‌اش ۳۱۲ کیلومتر در ساعت.
 


Ford Taurus

از بانکی در منهتن سرقت می‌شود. کسی کشته نشده. سارقین خطرناک نیستند. اما مشکل چیز دیگریست. کسی نمی‌تواند آن‌ها را بگیرد. اینجاست که بخش Interceptor وارد عمل می‌شود. در نسخه جدید Hot Pursuit بازی نید فور اسپید، خودروهای پلیس مجهز به سیستمی هستن که می‌تونن یه جریان با فرکانس‌های ولتاژ را به سوی خودروی مظنون شلیک کنند. ببخشید ولی این فورد اصلا چنان چیزی ندارد. همین‌جوری خواستم بگم که اون جنگولک بازیا، الکیه. اما به جاش تاروس، یه چیزی ساخته که بهش می‌گن توربو بوست. فارسیش می‌شه شتاب خوف. آقایون دله دزد با ماشینی طرف هستند که موتوری ۶ سیلندر به قدرت ۳۶۵ اسب‌بخار قدرت داره. شتابش هم چیزی تو مایه‌های شیش ثانیه است. اراده کنه می‌تونه به سرعت نهایی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت هم برسه. اگه اراده کنه.‌
 


Hummer H2

بدبخت اون کسی که هامر بیفته دنبالش. آخه وقتی یه تیکه آهن دو هزار کیلویی داره با ۲۴۰ تا حرکت می‌کنه، دیگه هیچ رقمه نمی‌شه وایسه. مثه اینه که تو جنگ داری با یه موتورگازی از دست یه زره‌پوش در می‌ری. شایدم بدتر. اولا می‌گفتن پلیس تگزاس داره فیلم بازی می‌کنه. ولی بعدش دیدن که نه، داستان واقعیه. از اونجایی که هر ایالت ساز خودشو می‌زنه، بر و بچه‌های تگزاس هم از مهندسای آلمانی خواستن یه چیزی بسازن که کلا نه نگه. فرض کن دارن یکی رو تعقیب می‌کنن. لازم نیست تو بلندگو مدام خواهش کنن وایسا وایسا. فقط کافیه بگن ماشین ما یه موتور ۷ لیتری سوپرشارژر داره که ۷۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کنه. صفر تا صدش ۶٫۵ ثانیه است تا ۲۵۰ تا هم راحت می‌ره. شک نکن یارو خودش نم‌نم می‌ره سمت کلانتری.
 


Jaguar XF

نه مثه اینکه بریتانیای کبیر اون‌قدرها هم ندار نیست. قرار شده در یک طرح آزمایشی، پلیس ایالت «استفرد» از جَگ به عنوان خودرو رسمی خود استفاده کنه. حالا کِی این آزمایش به نتیجه می‌رسه معلوم نیست. اما انصافا این‌بار داستان کمی متفاوته. همکاری مجلس عوام از یه طرف و کمک خودروسازان از طرف دیگه، باعث شده عملیات‌های انتظامی با خشونت بیشتری انجام بشه. لازم به توضیح است، منظور از خشونت بیش‌تر اینه که از این به بعد به جای مسافرت در جوار سارقین، ‌می‌شه یه کوچولو زد به سپرشون. همین. این ماشینا یه موتور دیزلی ۳ لیتری ۲۷۵ اسب‌بخاری دارن که شتاب اولیه‌اش ۸٫۳ ثانیه و آخرین سرعتش ۲۳۷ کیلومتر در ساعته. این خودش جای تعجیب داره. چون تو انگلیس گازوئیل از بنزین گرون‌تره. خود انگلیسی‌ها هنوز باورشون نمی‌شه یه همچین چیزی واقعیه. همش فکر می‌کنن دوربین مخفیه.
 


Lamborghini Gallardo

ببین آقاجون. توی این یه گزینه، چارچوب ژورنالیستی و اصول بی‌طرفی و خودداری از تبلیغ حالیم نیست. من یه طرفدار تیفوسی لامبورگینی‌ام. خلاص! نمی‌دونم گرفتی یا نه. تو رو وجدانت، ارزش نداره به خاطرش ۱۰ سال بری زندان؟ اگه به منه که می‌خوام یه روز همچین با ۳۰۰ تا بزنه تو قاچ کمرم که نتونم پاشم. بعدش هِی بیاد از روم عقب جلو کنه تا مطمئن شه قشنگ پوکیدم. احتمالا الان دیگه گرفتی چجوری خرابشم. لامبورگینی به مناسبت صد و پنجاه و دومین سالگرد تاسیس نیروی پلیس، دو تا از اینا رو هدیه داده بهشون. می‌گن از اون به بعد تو کمربندی لاتزیو، کسی بیشتر از ۴۰ تا نمی‌ره. چی؟ مثلا بخواد یهو خر شه سبقت بگیره؟ ۳٫۷٫ فقط سه و هفت ثانیه طول می‌کشه تا برسه دم گوش یارو. یعنی بنده خدا تازه دنده ۲ رو چاق کرده می‌خواد بزنه ۳، دوستان عزیز لامبورگینی‌ سوار، قپونی بردنش آب خنک خورون.
 


Mercedes Benz CLS

توی بزرگراه‌های بی در و پیکر و بدون محدودیت سرعت آلمان، یه چیزی هست بهش می‌گن Rocket. دیگه تا تهشو بخون. آلمانی‌ها مهندس به دنیا می‌یان، دکتر از دنیا می‌رن. مرسدس عزیز قوی‌ترین مدل CLS رو داده یه تیمی به نام «برابوس». اونا هم خیلی آروم و مهربون یه موشک دادن تحویل مرسدس. می‌دونین که تو آلمان جرائم رانندگی، محکومیت قضایی داره. یعنی اگه کار بدی بکنی، صاب مرسدس می‌تونه همونجا وسط اتوبان اوپنهایم اعدامت کنه. واژه تا دندون تقویت یعنی این. یعنی یه موتور ۶٫۳ لیتری دوازده سیلندر با ۷۲۰ اسب‌بخار قدرت. یعنی صفر تا ۱۰۰ تو ۳ ثانیه. یعنی صفر تا ۲۰۰ تو ۱۰٫۵ ثانیه. یعنی صفر تا ۳۰۰ تو ۲۹٫۵ ثانیه. یعنی ۳۶۷ کیلومتر در ساعت سرعت. خدائیش ۴۳۰ هزار دلار نمی‌ارزه واسه یه ماشینی که از خودشم جلو می‌زنه؟
 


Porsche 911 Carrera

مرسدس کم بود،‌ پورشه هم اومد تا گوشی بیاد دست همه. من بعد از این، لایی‌بازی، دوردور بازی و دستی‌بازی تعطیله. مفهوم بود؟ دیگه بچه‌ام مریضه و عروسیه داداشمه و به خدا نفهمیدم تعطیله. مفهوم بود؟ ۹۱۱ که اومد سراغت، بکش بغل جریمه‌تو بگیر دوباره راه بیوفت. البته اگه تونستی. وقتی پورشه اعزام می‌شه یعنی کار بیخ پیدا کرده. یارو تو مونیخ خلاف کرده، پلیس از کلن پورشه می‌فرسته. دو سه دقیقه‌ای تو راه بوده فقط. از یه موتور ۳٫۸ لیتری خوابیده که ۳۷۰ اسب‌بخار قدرت داره، انتظار دیگه‌ای هم نمی‌ره. وقتی صفر تا ۱۰۰ فقط ۴٫۵ ثانیه می‌شه و سرعت نهایی از ۲۹۷ تا بالاتر می‌ره، چه باید کرد؟ نگفته نمونه که پورشه در ساخت این معجون از تیونینگ TechArt هم بی‌نصیب نبود.
 


Spyker C8

اگه اسم اسپایکر رو تا حالا نشنیدین، ‌حق دارین. یه شرکت هلندیه. حالا چون اسمش آشنا نیست دلیل نمی‌شه که چیز بدی باشه. ولی این قبول که کلا ماشین عجیبیه. موتورش رو آئودی آلمان ساخته. یه موتور ۴٫۲ لیتری هشت سیلندر با ۶۰۰ اسب‌بخار نیرو‌ بسه دیگه. آخه چرا ماشین پلیس باید روباز باشه؟ مگه می‌خوان تفریح کنن؟ اصلا مگه تو هلند نیاز به یه ماشین ۳۰۰ هزار دلاری هست؟ بعضیا می‌گن هلندی‌ها اینو ساختن تا به بقیه نشون بگن، ما هم بلدیم. احتمالا این بقیه، ایتالیا و آلمان هستند. دست آخرم معلومه که دوباره همینا رو رنگ می‌کنن می‌دن به خورد ملت گل‌پرورشون. به ما چه؟ فقط همین رو بدونیم که صفر تا ۱۰۰ رو تو ۴٫۵ ثانیه پُر می‌کنه و آخرین سرعتش ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌شه، کافیه.

16



:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 22 آذر 1391

 سريعترين اتومبيل دنيا

كسانيكه به دنياي اتومبيل علاقه مند هستند كه حداكثر سرعت ، شتاب يا حتي زمان متوقف شدن ( قدرت ترمز ) يك اتمبيل از عواملي هستند كه مي توانند يك اتومبيل را در بين بزرگان اين صنعت مطرح كنند. حال اگر قرار باشد سريعترين اتومبيل جهان را انتخاب كنيد چه روشي را انتخاب مي كنيد. حداكثر سرعت يكي از مقاديري است كه اندازه گيري مي شود. اما بيشتر كمپاني ها نمي توانند اطلاعات دقيق از حداكثر سرعت اتومبيل توليدي خود بدست آورند. چون فراهم كردن فراهم كردن همه شرايط لازم براي اينكه بتوان يك اتومبيل را به حداكثر سرعت خود رساند مشكل است. شرايطي مانند باد مخالف شرايط جاده و ... مانع از اندازه گيري هاي دقيق و عادلانه مي شود. اما يك عامل مهم ديگر براي ارزيابي يك اتومبيل شتاب آن است. براي تعيين شتاب زماني را كه طول مي كشد تا اتومبيل از حالت سكون به يك سرعت مشخص برسد را اندازه مي گيرند.

هنوز بهترين روش اثبات شده براي تست سرعت يك اتومبيل آزمايش شتاب از حالت سكون تا 100 مايل بر ساعت ( معادل 160 كيلو متر بر ساعت ) و توقف بلافاصله از 160 كيلومتر در ساعت تا حالت سكون است با اين آزمايش بيشتر قابليتهاي اتومبيل را مي توان ارزيابي كرد.

 

1- اولتيما GTR

اين ابر اتومبيل تازه وارد نسخه بازسازي شده براي جاده از اتومبيل مسابقه اي يك كمپاني انگليسي است كه يك موتور تقويت شده شورولت خورجيني 8 سيلندر است و 730 اسب بخار توان توليد مي كند اين ابر اتومبيل 0 تا 96 كيلومتر در ساعت را در 2.6 ثانيه طي مي كند و در زمان 5.3 ثانيه از جالت سكون به 160 كيلومتر در ساعت رسيد و با سرعت 2.6 ثانيه طول كشيد تا به بايستد. البته بدون سيستم الكترونيكي و سيستم ترمز اين ركورد ثبت شده است.

 

2- بوگاتي ويرون

قرار گرفتن در رده دوم هيچ چيز از قابليتها و نام اين اتومبيل كم نمي كند. اين اتومبيل مفاهيم جديدي براي يك ابر اتومبيل تعريف كرده است. در حاليكه رقباي اين اتومبيل فضاي داخلي تنگ، پر سر و صدا و گرمي داشتند. ويرون راحتي ولذت را براي سرنشينان فراهم مي كند. و زمانيكه داخل آن هستيد از فضاي لوكس و زيباي آن لذت مي بريد. ويرون 2 تن وزن دارد كه در بين رقبا از همه سنگينتر است. و حتي با اين وزن زياد ركورد 9.9 ثانيه را براي 0-160-0 كيلومتر ثبت كرد.ويرون حداكثر سرعتي برابر 407 كيلومتر بر ساعت دارد. اين اتومبيل در حال حاضر سريعترين ابر اتومبيل دنيا از نظر حداكثر سرعت مي باشد. اما نيروي محركه اين ارابه آتشين از يك موتور 16 سيلندر بدست آمده است كه توان 1001 اسب بخار مي تواند توليد كند. اگر در مورد اين اتومبيل اطلاعات بيشتري مي خواهيد مقاله گرانترين اتومبيل هاي جهان را در ياد بگير دات كام بخوانيد.

 

3- اريال اتم

با پولي كه براي خريد يك پورشه كاررا GT فراهم كرده ايد مي توانيد يك دو جين از اين اتومبيل ها را بخريد. اتم بوسيله يك كمپاني كوچك انگليسي با حدود 10 نفر پرسنل ساخته شده است! موتور آن از هنوندا سيويك Type-R گرفته شده است و بوسيله سوپر شارژر تقويت شده است تا 300 اسب بخار توان توليد كند. اما اين اتومبيل كوچك يك برگ برنده ديگر هم دارد و آن وزن 456 كيلوگرمي آن است اتم مي تواند از صفر تا 96 كيلومتر در ساعت را در 2.9 ثانيه طي كند. و ركورد 0-160-0 كيلومتر آن 10.8 ثانيه بود.

 

4- فراري انزو

اين خودرو افسانه اي ركورد 0-160-0 كيلومتر در ساعت را با زمان 10.9 ثانيه را ثبت كرد. اين اتومبيل براي مقابله با ابر اتومبيل آشناي مك لارن كه زمان ركورد دار حداكثر سرعت بود ساخته شده است.

 

5- مك لارن F1

اين ابر اتومبيل فقط به يك دليل ساخته شده است آنهم اين است سريعترين بودن! ركورد هاي اين اتومبيل براي سالها دست نيافتني بود. موتور 12 سيلندر خورجيني آن 627 اسب بخار توليد مي كند كه حداكثر سرعت 386 كيلومتر بر ساعت را براي آن به ارمغان مي آورد. زمان 0-160-0 كيلومتر آن برابر 11.5 ثانيه بود.

 

6- پورشه كاررا

قويترين پورشه اي كه تا كنون ساخته شده و به توليد انبوه رسيده اين مدل است موتور 5.7 ليتري آن كه در مركز اتومبيل نصب شده است يك موتور 10 سيلندر خورجيني با تكنولوژي بسيار پيشرفته مي باشد. قسمت هاي زيادي از اين اتومبيل از فيبر كربن ساخته شده است تا وزن آن كاهش يابد از اين ابر اتومبيل تا كنون 1270 دستگاه فروخته شده است كه باعث شده موفقترين ابر اتومبيل از اين جهت باشد. زمان ثبت شده براي اين اتومبيل 11.6 ثانيه است.

 

7- پاگاني زوندا

يك ايتاليايي با قلب آلماني! يكي از عجيب ترين ابر اتومبيل هايي كه به توليد انبوه رسيد است. موتور مرسدس بنز 7.3 ليتري AMGقدرت 555 اسب بخار توليد مي كند. براي سرعت گرفتن تا 96 كيلومتر در ساعت 3.4 ثانيه طول مي كشد و حداكثر سرعت 354 كيلومتر در ساعت براي آن به ارمغان مي آورد.

كسانيكه به دنياي اتومبيل علاقه مند هستند كه حداكثر سرعت ، شتاب يا حتي زمان متوقف شدن ( قدرت ترمز ) يك اتمبيل از عواملي هستند كه مي توانند يك اتومبيل را در بين بزرگان اين صنعت مطرح كنند. حال اگر قرار باشد سريعترين اتومبيل جهان را انتخاب كنيد چه روشي را انتخاب مي كنيد. حداكثر سرعت يكي از مقاديري است كه اندازه گيري مي شود. اما بيشتر كمپاني ها نمي توانند اطلاعات دقيق از حداكثر سرعت اتومبيل توليدي خود بدست آورند. چون فراهم كردن فراهم كردن همه شرايط لازم براي اينكه بتوان يك اتومبيل را به حداكثر سرعت خود رساند مشكل است. شرايطي مانند باد مخالف شرايط جاده و ... مانع از اندازه گيري هاي دقيق و عادلانه مي شود. اما يك عامل مهم ديگر براي ارزيابي يك اتومبيل شتاب آن است. براي تعيين شتاب زماني را كه طول مي كشد تا اتومبيل از حالت سكون به يك سرعت مشخص برسد را اندازه مي گيرند.

هنوز بهترين روش اثبات شده براي تست سرعت يك اتومبيل آزمايش شتاب از حالت سكون تا 100 مايل بر ساعت ( معادل 160 كيلو متر بر ساعت ) و توقف بلافاصله از 160 كيلومتر در ساعت تا حالت سكون است با اين آزمايش بيشتر قابليتهاي اتومبيل را مي توان ارزيابي كرد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1146
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 22 آذر 1391

 Rank 1. SSC Ultimate Aero

FastestCars

 FastestCars


FastestCars 

  

Rank 2. Bugatti Veyron

  

FastestCars

 

FastestCars

FastestCars

 

Rank 3. Koenigsegg CCX

 FastestCars

FastestCars

FastestCars

Rank 4. Saleen S7 Twin-Turbo

 

FastestCars

FastestCars

FastestCars

 

Rank 5. McLaren F1

 

 FastestCars

FastestCars

FastestCars

  

Rank 6. Ferrari Enzo

  FastestCars

FastestCars

FastestCar

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1280
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 22 آذر 1391

 

ماشین پرنده

آنچه در اين متن مي خوانيد ترجمه اي از سايت تبليغاتي اين وسيله غير عادي است بنابراين در آن مبالغه هايي هم شده است و هدف از ترجمه اين متن فقط آشنايي با اين وسيله است و نه تبليغ يا چيز ديگري. به اميد آنكه از محتواي اين صفحه لذت ببريد.

مولر اينتر نشنال با هدف ساخت يك وسيله  پرواز ( VTOL ) كه قابل استفاده بوده و قيمت آن در حد استطاعت اشخاص براي خريد آن باشد تأ سيس شد

بگذاريدماشين پرنده m400را با وسايل نقليه در دسترس  مقايسه كنيم. ماشيني با بالاترين تكنولوژي روز را انتخاب كنيد. فراري، پورشه، مازراتي، لامبورگيني يا ماشينهاي عمومي تر مانند آكورا، هوندا آكورد و مانند آن به نظر مي رسد كارخانه هاي اين ماشينها درباره  آيروديناميك كاملآپيشرفته  و بهبود يافته اتومبيل هايشان جار مي زنند. صنايع هوا و فضا از آغاز با آيروديناميك سروكار داشته اند در صنعت اتوماتيك قابليتهاي زيادي براي آيروديناميك، سيستم تعليق پيشرفته كنترلرهاي كامپيوتري وجود دارند و سيستمهاي بلند بالا ادامه دارند اين مهندسي پيشرفته چه كاري براي شما مي تواند انجام دهد زمانيكه وقتي محدوديت سرعتي در حدود 60 مايل بر ساعت در اتوبانها وجود دارد كدام اتومبيل مي تواند اين كار را براي شما انجام دهد؟ از گاراژ شما تا مقصد ماشين پرنده m400 مي تواند  به راحتي با سرعتي بيش از 350 مايل بر ساعت حركت كند و به ازاي هر گالن بيش از 28 مايل مسافت مي پيمايد نه ترافيكي و نه چراغ قرمزي و نه جريمه اي براي سرعت زياد و يك حركت كاملآ مستقيم از نقطه ي A به نقطه ي فقط در كسري از زمان مورد نياز. يك حركت سه بعدي به جاي يك حركت دو بعدي.

تكنولوژي:

اين وسيله قادر است مانند يك هلي كوپتر به صورت عمودي پرواز كرده و فرود بيايد و مانند يك هواپبما يك حركت خطي داشته باشد.

هر چند اين وسيله اختصاصآ براي مسافتهاي كوتاه طراحي شده است كه بتوان از آن به جاي يك اتومبيل استفاده كرد و پرواز با آن بسيار ساده است و در حقيقت پرواز بوسيله يك كامپيوتر انجام مي شود خلبان فقط نياز دارد كه كنترلها را در جهت مورد نظر حركت دهد بنابراين مهارت كمي لازم دارد ( امّا براي شروع اپراتور نياز دارد كه يك جواز اختصاصي خلباني براي تسلط در پرواز و ايمني كه در آن پيش بيني شده است را بگيريد )

تناسب نسبت قدرت به وزن توصيف اساسي براي ماشين پرنده است اگر چه به منظور خلق كردن ايمني و جوابگو بودن از نظر محيطي و قابل قبول بودن از نظر اقتصادي كارهايي بايد از طرف كمپاني انجام مي شد كه شامل موتور و بدنه وسيله مي باشد:

بدنه:

يك ايركرافت VOLTبا قدرت زيادش بايد آيروديناميك باشد و در سرعت بالا كار آمد باشد تا به طور موثر از قدرت نهاده شده در آن استفاده كند بنابراين اين ماشين پرنده آيروديناميك متناسب را نداشته باشد مصرف سوخت افزايش مي يابد و ماكزيمم فاصله ي قابل پيمودن بوسيله ي آن نا معقول خواهد شد همينطور بدنه ي ايده آل بايد سبك وزن باشد تا وسيله ي ما بتواند نسبت قدرت به وزن مناسبي را كسب كند آخر اينكه محكم باشد براي ثبات و ايمني سرنشين.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ramin moeini
ت : شنبه 4 آذر 1391

 قهرمان داستان ما، سالوادور دالی، یکبار گفته بود که تنها فرق او و یک آدم دیوانه این است که او دیوانه نیست. پس بلند پروازیهای جنون انگیز او را باید به چه حسابی نوشت؟ رویای او اکنون شکستن رکورد سرعت روی زمین و رسیدن به مقدار  وحشتناک 3600 کیلومتر در ساعت است.


برای این منظور از موتورهای راکت X-15 ناسا استفاده شده که البته این راکت قادر است در آسمان به سرعت 7274 کیلومتر بر ساعت برسد. برای مخازن سوخت از تانکهای موشک Redstone استفاده شده و برای مخازن تحت فشار نیز از قطعات برنامه سفینه فضایی آپولو استفاده گردیده است.
سایر گروههای رکورد شکن بفکر رسیدن به سرعت 1600 کیلومتر هستند. اما این راکت زمینی دو برابر این مقدار را هدف گرفته است. برای این رکورد شکن، بدنه ای شبیه هواپیمای جنگنده با طول 14 متر و عرض بدنه دو متر طراحی شده که هیچ شباهتی با یک خودروی زمینی ندارد. با اینحال دست و پنجه نرم کردن با دیوار صوتی و مقاومت هوا چالش عمده این راکت زمینی خواهد بود. و مهمتر از همه زنده خارج شدن راننده از آن!



:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ramin moeini
ت : شنبه 4 آذر 1391


:: بازدید از این مطلب : 582

|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : ramin moeini
ت : شنبه 4 آذر 1391
مزایده 2 خودرو افسانه ای+ تصاویر
مزایده 2 خودرو افسانه ای+ تصاویر
پرشین خودرو: دو تا از خاطره انگیزترین ماشین های تاریخ هالیوود در نمایشگاه افسانه ای چلسی به مزایده گذاشته می شوند.
به گزارش «پرشین خودرو»، اولی یكی از نادرترین ماشینهای تاریخ است. (پندرموبیل) كه به طور سفارشی برای شوی تلویزیونی پلنگ صورتی از شبكه ان بی سی ساخته شد و در سال های 1969 تا 1976 مورد استفاده قرار می گرفت.
فروشنده این ماشین گفته است پندرموبیل 42 ساله كاملا دست نخورده مانده و فقط نیاز به یك سری بازسازی ها و تعمیرات جزئی دارد.
فروشنده این ماشین خودش آن را 2 سال پیش در یك مزایده خریده بود. تخمین می زنند این ماشین بین 81 تا 162 هزار دلار به فروش برسد.
دومین ماشین، خودرو افسانه ای فیلم چیتی چیتی بنگ بنگ است كه در سال 1968 ساخته شد.
این ماشین (تارپلیكا) نام دارد. البته این یكی از اصالتا جز همان 6 ماشینی نیست كه در فیلم مورد استفاده قرار گرفتند ولی عینا از روی آنها ساخته شده است.
این ماشین سفارشی را تونی گرین در سال 2000 ساخت و همه چیز حتی بوق مار حلقه دار آن از روی مدل اصلی ساخته شده است. یك موتور وی 6 فورد روی آن نصب است كه 3 لیتر گنجایش دارد. جعبه دنده اش را هم كارخانه بورگ وارنر طراحی كرده است و ضمنا بیرون آوردن این ماشین و دور زدن با آن در خیابان از لاظ قانونی هیچ منعی ندارد.
اگرچه این ماشین درست كار می كند ولی 2 سالی هست كه آن را روشن نكرده اند و حتما نیاز به سرویس دارد.
ماشین های اورجینال فیلم چیتی چیتی بنگ بنگ كه توسط كن ادم و تیم كارخانه فورد ساخته شده بودند چند وقت پیش به مزایده گذاشته شدند و با قیمت هایی بین 1 تا 2 میلیون دلار فروخته شدند.
حدس می زنند این یكی ولی بین 150 تا 250 هزار دلار فروخته شود.

 
 
 
 
 
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
تارپلیكا
تارپلیكا


:: موضوعات مرتبط: مزایده 2 خودرو افسانه ای(خودروی ژلنگ صورتی) , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : ramin moeini
ت : شنبه 28 مرداد 1391
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');