عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 5449
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


مزایده 2 خودرو افسانه ای+ تصاویر
مزایده 2 خودرو افسانه ای+ تصاویر
پرشین خودرو: دو تا از خاطره انگیزترین ماشین های تاریخ هالیوود در نمایشگاه افسانه ای چلسی به مزایده گذاشته می شوند.
به گزارش «پرشین خودرو»، اولی یكی از نادرترین ماشینهای تاریخ است. (پندرموبیل) كه به طور سفارشی برای شوی تلویزیونی پلنگ صورتی از شبكه ان بی سی ساخته شد و در سال های 1969 تا 1976 مورد استفاده قرار می گرفت.
فروشنده این ماشین گفته است پندرموبیل 42 ساله كاملا دست نخورده مانده و فقط نیاز به یك سری بازسازی ها و تعمیرات جزئی دارد.
فروشنده این ماشین خودش آن را 2 سال پیش در یك مزایده خریده بود. تخمین می زنند این ماشین بین 81 تا 162 هزار دلار به فروش برسد.
دومین ماشین، خودرو افسانه ای فیلم چیتی چیتی بنگ بنگ است كه در سال 1968 ساخته شد.
این ماشین (تارپلیكا) نام دارد. البته این یكی از اصالتا جز همان 6 ماشینی نیست كه در فیلم مورد استفاده قرار گرفتند ولی عینا از روی آنها ساخته شده است.
این ماشین سفارشی را تونی گرین در سال 2000 ساخت و همه چیز حتی بوق مار حلقه دار آن از روی مدل اصلی ساخته شده است. یك موتور وی 6 فورد روی آن نصب است كه 3 لیتر گنجایش دارد. جعبه دنده اش را هم كارخانه بورگ وارنر طراحی كرده است و ضمنا بیرون آوردن این ماشین و دور زدن با آن در خیابان از لاظ قانونی هیچ منعی ندارد.
اگرچه این ماشین درست كار می كند ولی 2 سالی هست كه آن را روشن نكرده اند و حتما نیاز به سرویس دارد.
ماشین های اورجینال فیلم چیتی چیتی بنگ بنگ كه توسط كن ادم و تیم كارخانه فورد ساخته شده بودند چند وقت پیش به مزایده گذاشته شدند و با قیمت هایی بین 1 تا 2 میلیون دلار فروخته شدند.
حدس می زنند این یكی ولی بین 150 تا 250 هزار دلار فروخته شود.

 
 
 
 
 
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
ماشین پلنگ صورتی
تارپلیكا
تارپلیكا


:: موضوعات مرتبط: مزایده 2 خودرو افسانه ای(خودروی ژلنگ صورتی) , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : ramin moeini
ت : شنبه 28 مرداد 1391
پرسپوليسي ها چه اتومبيل هاي سوار مي شوند؟
حواشي زندگي ستاره هاي فوتبال در سراسر دنيا گاهي بيشتر از متن حضور آن ها در مستطيل سبز براي مردم جذاب است.

در روزهاي نوروز 1391 و تعطيلي تمرينات پرسپوليس ما هم کمي از فضاي جدي رسانه اي فاصله گرفته و اندکي وارد حواشي زندگي ستاره هاي سرخپوش شديم. شما را به خواندن اين مطلب دعوت مي کنيم:

 البته در اين گزارش به خودرو برخي پيشکسوتان مطرح پرسپوليس هم اشاره شده است.

 

علي کريمي: عاشق BMW

 علي کريمي به همراه مهدي مهدوي کيا دو کاپيتان فعلي سرخپوشان هستند که اگر سري به تمرينات اين تيم بزنيد گران ترين خودروها را در بين پرسپوليسي ها سوار مي شوند. علي کريمي هميشه شيفته BMW بوده و هرجا که رفته از اين اصل در زندگي اش تخطي نکرده! جادوگر که در امارات، قطر و آلمان هم بي ام دبليو سوار بود، با بازگشت دوباره اش به ايران با آن BMW سري 6 معروف چشم ها را خيره مي کند. او البته يک سري 3 قرمز رنگ هم دارد که معمولا براي حضور در تمرينات پرسپوليس از آن استفاده مي کند.

مهدي مهدوي کيا و پورشه کاين زيبايش

در نخستين روزهاي بازگشت از آلمان او را با يک پژو 206 سفيد رنگ در خيابان فرشته ملاقات مي کرديم اما محبوب ترين بازيکن خارجي تاريخ هامبورگ خيلي زود حال و هواي روزهاي حضورش در آلمان را کرد و به سراغ پورشه رفت. او حالا با يک دستگاه پورشه کاين زيبا که حدود 250 ميليون تومان قيمت دارد در خيابان هاي تهران رانندگي مي کند.

 مازيار زارع: پژو 206

خودش مي گويد 206 را دوست دارد چون شيک و جمع جور است. البته او تنها بازيکن پرسپوليس نيست که 206 سوار مي شود. ابراهيم شکوري، سامان آقازماني و حميدرضا علي عسگري هم ديگر سرخپوشاني هستند که با پژو 206 در تمرينات اين تيم حاضر مي شوند.

 محمد نصرتي و همان ماکسيماي معروف!

8 سال است که به خودرو ماکسيما وفادار است. شايد به همين دليل هم تيمي هايش او را خسيس ترين بازيکن پرسپوليس مي دانند! البته نصرتي مي گويد اگر ساير بازيکنان پرسپوليس از پس هزينه بنزين ماکسيماي او برآمدند مي توانند او را خسيس خطاب کنند!

احمدرضا عابدزاده و لندکروزر مشکي رنگش

خيلي ها معتقدند که احمدرضا عابدزاده محبوب ترين فوتباليست تاريخ کشورمان است؛ ادعايي که در نظرسنجي برنامه 90 با شرکت خيره کننده طرفداران اين بازينک به خوبي اثبات شد. بهتر است بدانيد که دروازه بان افسانه اي فوتبال ايران برخلاف ديگر دوسانش خيلي اهل ماشين بازي نيست. او سال هاي زيادي با بليزر غول پيکرش در خيابان هاي تهران ديده مي شد. در اين مدت خيلي ها مي خواستند کاري کنند تا او اتومبيل بهتري بخرد اما عابدزاده به اتومبيلش وفادار بود؛ تا اينکه از دو سال پيش ناگهان تصميم گرفت بليزر معروفش را بفروشد. عابدزاده بعد از بليزر سراغ آخرين مدل تويوتا لندکرويزر رفت تا نشان بدهد در انتخاب اتومبيل هم سليقه اش با بقيه فوتباليست ها فرق مي کند. عابدزاده و اتومبيل مشکي 150 ميليون توماني اش را مي توانيد هر روز در خيابان شريعتي تهران ببينيد؛ جايي که او فست فود 22 را راه اندازي کرده و هر روز از مشتري هاي زيادي پذيرايي مي کند.

علي دايي؛ پورشه پانامرا، بي ام دبليو X3 و پرادويي که واژگون شد!

همان طور که خيلي از شماها حدس مي زنيد علي دايي گران ترين اتومبيل را در بين اهالي فوتبال و حتي ورزشکاران بقيه رشته ها در اختيار دارد. مربي فعلي راه آهن و مربي سابق پرسپوليس که به عنوان اولين لژيونر ايران پا به فوتبال اروپا گذاشت، اين روزها با دو اتومبيل گران قيمت خيابان هاي تهران را طي مي کند. او يک پورشه پانامراي بادمجاني دارد که گفته مي شود مبلغ آن حدود 440 ميليون تومان است. البته دايي يک بي ام دبليو X3 هم دارد که قيمت آن حدود 80 ميليون تومان است. گفته مي شود دايي يک پرادوي سفيد رنگ دودر هم دارد که در آخرين روزهاي سال 90 دچار حادثه و واژگوني شد تا کاپيتان سابق پرسپوليس سال تحويل را در بيمارستان سپري کند. اين فوتباليست باسابقه که در سال هاي اول شروع فوتبالش يک رنوي بژ داشت با سختي هايي که در فوتبال کشيده بالاخره به جايي رسيد که توانست گران ترين اتومبيل را در بين جماعت ورزشکار سوار شود.

 محسن خليلي؛ بي ام دبليو سري 3

محسن خليلي مهاجمي است که از بازي در پرسپوليس به شهرت زيادي رسيد؛ البته روزگاري که او در پرسپوليس بازي مي کرد با تومبيل آزراي مشکي رنگش در سطح شهر ديده مي شد اما بعد از جدايي از اين تيم و پيوستن به استيل آذين، با پول خوبي که از اين باشگاه به دست آورد يک بي ام دبليو مشکي رنگ سري 3 از نوع کروم خريداري کرد که گفته مي شود قيمت آن حدود 105 ميليون تومان است.

 عليرضا حقيقي هم BMW سوار است

عليرضا حقيقي که در سال 90 نخستين دروازه بان لژيونر تاريخ فوتبال ايران (بعد از نيما نکسيا) لقب گرفت در روزهاي حضورش در ايران با آن BMW سري 3 سفيدرنگش کاملا براي هواداران پرسپوليس قابل شناسايي بود!

 کريم باقري؛ نمايشگاه سيار!

ماشين باز ترين پرسپوليسي حاضر! او را با پژو 504 قديمي اش هم مي توانيد در خيابان پيدا کنيم اما کاپيتان سابق سرخپوشان عموما پشت فرمان خودروهاي گذر موقت مدل بالا ديده مي شود اما در حال حاضر BMW سري 7 و لندکروزر جزو اتومبيل هاي کريم باقري در پارکينگ منزلش هستند!

 مصطفي دنيزلي عاشق SUV

افندي هميشه ماشين هاي شاسي بلند را انتخاب مي کند. با بازگشت دوباره اش به پرسپوليس يک دستگاه کيا سورنتوي مشکي رنگ از سوي باشگاه پرسپوليس در اختيار او قرار گرفت. هر چند در روزهاي اول راننده شخصي داشت اما سرمربي محبوب سرخ ها عاشق رانندگي در خيابان هاي تهران است. هر وقت در خيابان ولي عصر از پارک وي تا تجريش مشغول رانندگي بوديد و يک سورنتوي مشکي رنگ در کنارتان ديديد، خوب داخل آن را نگاه کنيد، شايد افندي محبوب سرخ ها راننده آن باشد!

رضا نورمحمدي؛ لکسوس سوار!

شايد برايتان عجيب باشد که رضا نورمحمدي هم يکي از گران قيمت ترين خودروها را در ميان پرسپوليسي ها سوار مي شود. او را که قبلا با مرسدس بنز معروفش ديده بوديم ، اين روزها لکسوس سوار است



:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : ramin moeini
ت : شنبه 28 مرداد 1391
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->