عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 5444
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


 

گران قیمت ترین ماشین های دنیا ساخته شده با طلای سفید




:: بازدید از این مطلب : 1063
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

تصویری / پورشه ای از جنس طلا



 

این پورشه که متعلق به یک شخص در روسیه می باشد، با بیش از حدود 18 کیلوگرم طلای خالص پوشانده شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

علاوه بر این ماشین های بدون راننده تنها به دلیل امنیت و سلامتی بیشتر برای جامعه یک انقلاب به شمار نمی روند. از دیدگاه بازاریابی، شرکت های ماشین سازی می توانند ماشین های بدون راننده را با این ایده تولید کنند که بهترین ابزار برای استراحت و کاهش استرس پس از یک روز کاری سخت هستند. و اینکه شما می توانید بدون نگرانی مسیر محل کار تا خانه را به بازی انگری بردز یا فروت نینجا روی اسمارت فون تان مشغول باشید.
نارنجی: شاید اپل دیگر با ارزش ترین کمپانی دنیا نباشد، اما هنوز ارزشمند ترین کمپانی تکنولوژی دنیا است و با قیمت تقریبی ۴۱۶ میلیارد دلار، با فاصله زیادی بالاتر از گوگل ۲۴۸ میلیارد دلاری و مایکروسافت ۲۳۳ میلیارد دلاری قرار می گیرد.

البته نویسنده فوربس، چانکا موی هم در مقاله جالبی به سرمایه گذاری گوگل بر تکنولوژی ماشین های بدون راننده پرداخته و آن را معدن طلای خالص این شرکت در سالهای آینده برای عبور قدرتمندانه از کوپرتینو دانسته است.

ماشین بدون راننده مفهوم و منافع بسیار گسترده ای از نظر اجتماعی، اقتصادی و تجارت شخصی دارد. تنها در آمریکا ماشین بیش از ۲ تریلیون دلار درآمد سالیانه را می قاپد و حتی سهم بیشتری از کل بازار را دارد. این می تواند موقعیت ها و فرصت های شغلی ایجاد کند که کار و کسب بر پایه جستجوی فعلی گوگل در مقابل آن یک کودک کوتوله به نظر برسد و چالش های بنیادی زیادی را در رهبری بازار بسیاری از صنایع، همچون تولید کنندگان ماشین ها، شرکت های بیمه، کمپانی های انرژی و دیگر گروه های دخیل در درآمدهای مرتبط با اتومبیل ایجاد کند. 

یک بخش بسیار مهم از این داستان، امنیت و سلامتی است. تصادفات اتومبیل تنها در آمریکا سالیانه باعث ۳۴۰۰۰ مرگ و بستری شدن ۲۴۰هزار نفر در بیمارستان ها می شوند. اگر آنگونه که گوگل ادعا می کند، ماشین های بدون راننده اش بتوانند جلوی بخش عظیمی از چنین تصادفاتی را بگیرند، پس ما درباره تکنولوژی صحبت می کنیم که در واقع می تواند هزاران جان را نجات دهد.

پس اگر گوگل در تخمین هایش از نظر میزان امنیت ماشین هایش اشتباه نکرده باشد، بهبود در سلامتی و امنیت بسیار عالی و شگفت انگیز خواهد بود. و هنگامی که رانندگی به شکل چشمگیری امن تر گردد، به این معنی است که شرکت های بیمه می توانند با قیمت های بسیار پایین تری خدمات شان را ارائه دهند. موضوعی که می تواند یکی از مشوق های اصلی مصرف کنندگان برای خرج هزینه بسیار بالاتر جهت خرید ماشین های بدون راننده در آینده باشد.

علاوه بر این ماشین های بدون راننده تنها به دلیل امنیت و سلامتی بیشتر برای جامعه یک انقلاب به شمار نمی روند. از دیدگاه بازاریابی، شرکت های ماشین سازی می توانند ماشین های بدون راننده را با این ایده تولید کنند که بهترین ابزار برای استراحت و کاهش استرس پس از یک روز کاری سخت هستند. و اینکه شما می توانید بدون نگرانی مسیر محل کار تا خانه را به بازی انگری بردز یا فروت نینجا روی اسمارت فون تان مشغول باشید. و دیگر نیازی نیست که تمام حواس تان به خیابان های شلوغ و ترافیک دیوانه کننده شهری باشد. از سوی دیگر با وجود ماشین های بدون راننده، نیاز به خرید ماشین اختصاصی هم کمتر خواهد شد و همسایه ها می توانند از ماشین های اشتراکی به شکل بسیار بهتری بهره ببرند.

کویم درام می نویسد:

من فکر می کن ماشین های بدون راننده واقعی طی یک دهه آینده در دسترس همه قرار داشته باشند و آنها بازی را به کلی تغییر می دهند. هنگامی که شما خودتان ماشین را نرانید، شاید دیگر برای تان مهم نباشد که مثلا قدرت موتور چقدر است. پس احتمالا به سراغ یک ماشین با مصرف واقعا بهینه می روید و هنگام رانندگی به خواندن کتاب یا بازی با موبایل سرگرم می شوید. هنگامی که سیستم های تمام اتوماتیک به کمک شما بیایند، مطمئنا علاقه و اشتیاق تان برای داشتن ماشین های اشتراکی و یا به اشتراک گذاشتن ماشین تان هم بیشتر می شود. و از همه مهمتر، از انجایی که کامپیوترها بسیار بهتر از آدم ها ماشین را می رانند، مصرف سوخت هم بسیار بهینه تر خواهد شد. 

اگر چه ماشین های بدون راننده هنوز موانع فراوانی را پیش روی دارند تا تبدیل به یک تکنولوژی روزمره شوند، اما هر کسی که یک بار هنگام سر کار یا گردش رفتن درون یک ترافیک کلافه کننده گیر افتاده باشد، یا یک تصادف وحشتناک را تجربه کرده باشد، مطمئنا یکی از مشتاقان و علاقه مندان این تکنولوژی خواهد بود. و اگر گوگل خود را در موقعیتی قرار دهد که برتری خود در این تغییر تکنولوژی اصلی در دهه آینده را حفظ کند، می تواند به سادگی ارزشمندترین شرکت تکنولوژی دنیا و حتی پر ارزش ترین کمپانی دنیا شود! 


:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

گرانترین ماشین های جهان به روایت فوربس

 

 

 

1) کوئینزیگ ترویتا (Koenigsegg Trevita) 
کوئینزیگ ترویتا (Koenigsegg Trevita) خودرویی است که از سال ۲۰۰۹ تاکنون تولید شده‌است.
این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور وسط عقب-محور عقب بوده ‌است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به دو صورت خودکار و دستی است. تا کنون تنها 3 مدل از این نوع ماشین تولید شده است.
قیمت 2.21 میلیون دلار
 

 
2) بوگاتی ویرون  1.64 گرند اسپرت (Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport)
این خودرو توسط فولکس واگن طراحی و بوسیله شرکت بوگاتی در فرانسه تولید می‌شود. نام ویرون از پیر ویرون که قهرمان مسابقه ۲۴ ساعته مردان در سال ۱۹۹۳ با ماشین بوگاتی بود، گرفته شده است.
 تا کنون مجموعاٌ  150 مدل از این نوع ماشین تولید شده است.
قیمت 2 میلیون دلار (قیمت مدل کوپه بوگاتی 1.67 میلیون دلار)

 

 
3) پاگانی زوندا (Pagani Zonda)
پاگانی زوندا (Pagani Zonda) خودروی اسپورت موتور وسط تولید شده توسط پاگانی ایتالیا است. این خودرو از سال ۱۹۹۹ تاکنون به طور مداوم به تعداد تقریبا ۱۷ تا ۱۹ دستگاه در هر سال در حال تولید است.
تا کنون 5 مدل از این نوع ماشین تولید شده است.
قیمت 1.8میلیون دلار 
 
 
4) لامبورگینی رونتون رهنورد (Lamborghini Reventón Roadster)
لامبورگینی رونتون یکی از خاص‌ترین مدل‌های لامبورگینی است و دارای توان تولیدی ۶۴۰ اسب بخار میباشد. ..
قیمت 1.56 میلیون دلار 

 
 

5) لامبورگینی رونتون (Lamborghini Reventón)
لامبورگینی رونتون یکی از خاص‌ترین مدل‌های لامبورگینی است و دارای توان تولیدی ۶۴۰ اسب بخار میباشد.
 تا کنون 20 مدل از این نوع ماشین تولید شده است.
قیمت 1.42میلیون دلار 

 
 



:: موضوعات مرتبط: گرانترین ماشین های جهان به روایت فوربس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1097
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

گرانترین ماشین های جهان در سال 2012 + تصاویر



 
سایت فوربس لیستی از گرانترین ماشین های جهان را در سال 2012 به ترتیب زیر معرفی نموده است.
- بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport):
بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport) با سرعت ۴۳۱٫۷ کیلومتر بر ساعت هم اکنون سریع‏ترین ماشین جهان است. نوع ساده این خودرو دارای سرعت ۴۰۸ کیلومتر بر ساعت می باشد. نام ویرون از پیر ویرون که قهرمان مسابقه ۲۴ ساعته مردان در سال ۱۹۳۹ با ماشین بوگاتی بود، گرفته شده است.
قیمت 2.6 میلیون دلار
 





 
- فراری 599 (Ferrari 599XX):
این خودرو توسط پنین فارینا زیر نظر فرانک استفنسون طراحی شده‌است. بدنه و شاسی این ماشین برای برای پایین آوردن وزن تماما از آلومینیوم ساخته شده‌است به طوری که مهندسان فراری خودرویی با این هیبت را به وزنی حدود ۱۸۵۰ کیلو رسانده‌اند «۲۰۰ کیلو سنگین تر از تویوتا کمری و ۶۵۰ کیلو سنگین تر از سمند» که برای یک خودروی ۱۲ سیلندر یک رکورد خوب محسوب می‌شود.
قیمت 2 میلیون دلار
 




 
- زنوو (Zenvo ST1):
زنوو (Zenvo) خودرویی دانمارکی است که در سال ۲۰۰۹تولید شده‌است.
این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور وسط عقب-محور عقب بوده ‌است. سیستم جعبه‌دند آن ۶ دنده به صورت دستی است.
قیمت 1.8 میلیون دلار
 





 
- 2012 Koenigsegg Agera R
ابرخودروی سوئدی Agera R با توان 1100 اسب‌بخار و سرعت نهایی 440 کیلومتربرساعت وارد مرحله تولید شده است. این خودروی استثنایی به اندازه یک سدان جادار است و می‌تواند گزینه مناسبی برای سفرهای طولانی باشد.
موتور 5 لیتری و V8 دوتوربویی این خودرو، سبک‌ترین و فشرده‌ترین موتور تولید شده برای ابرخودروها است. این موتور تنها 195 کیلوگرم وزن دارد که در آن وزن کلاج، اگزوز و روغن مورد نیاز نیز لحاظ شده است.
در Agera R از گیربکس جدید 7 سرعته پیشرفته همراه با دو کلاج استفاده شده است. بدنه این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و تنها 1330 کیلوگرم وزن دارد.
قیمت 1.7  میلیون دلار
 





 
- آستون مارتین یک-۷۷ (Aston Martin One-77):
آستون مارتین یک-۷۷ (Aston Martin One-77) خودرویی است که در سال‌های ۲۰۰۹ تولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده ‌است. سیستم جعبه‌دنده آن ۶ دنده به صورت دستی است.
قیمت 1.4 میلیون دلار
 





 
- میباخ لندولت (Maybach Landaulet):
شرکت میباخ در نمایشگاه خودروی خاورمیانه (دوبی) و آمریکای شمالی این خودروی فوق لوکس را به معرض نمایش گذاشت. لندولت که نسبت به انواع عادی میباخ لوکس تر و متفاوت تر است می تواند از رینگ های سفارشی ۲۰ اینچی استفاده کند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو داشتن سقف جمع شونده در قسمت عقب است تا سرنشینان این خودرو بتوانند از سواری میباخ لندولت لذت بیشتری ببرند. 
داخل این خودرو همانند بدنه که سفید است با چرم سفید تزئین شده است. در کل میباخ لندولت اتومبیلی مناسب برای سران دولت ها شیخ های عرب و بازیگران هالیوود است تا خودروای متفاوت تر نسبت به بقیه خودروهایشان داشته باشند.
قیمت 1.4 میلیون دلار
 





 
- پاگانی (Pagani Huayra):
پاگانی با ساخت نمونه‌های متعدد زوندا به یکی از سازندگان شناخته‌شده ابرخودروهای جهان تبدیل شده اما در میان این نمونه‌ها باید C9 Huayra را خودرویی استثنایی دانست.
برای این خودرو ویژگی‌های آیرودینامیک استثنایی مانند بال‌های عقب متحرک و 4 باله تطبیق‌پذیر پیش‌بینی شده است. 700 اسب‌بخار قدرت مورد نیاز این خودرو توسط موتور 12 سیلندر M158 دو توربویی تأمین خواهد شد. 
این خودرو 460 سانتیمتر طول، 203 سانتیمتر و 117 سانتیمتر ارتفاع دارد.
قیمت 1.3 میلیون دلار
تهیه و ترجمه: م - ساداتی - سایت زر (zar.ir)
 




:: موضوعات مرتبط: گرانترین ماشین های جهان در سال 2012 + تصویر , ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392

 

ماشین پرنده، تحقق ایده فیلم تخیلی

یک شرکت آمریکایی برای تحقق رویاهای دوستداران خودروهای مورد استفاده در فیلم‌های تخیلی مانند جنگ ستارگان، دست به ساخت یک موتور شناور کاربردی زده است. به گزارش ایسنا، نسخه واقعی این ...

یک شرکت آمریکایی برای تحقق رویاهای دوستداران خودروهای مورد استفاده در فیلم‌های تخیلی مانند جنگ ستارگان، دست به ساخت یک موتور شناور کاربردی زده است.

به گزارش ایسنا، نسخه واقعی این خودرو در صحرای موجاوه کالیفرنیا Mojave آزمایش شده است.

خودروی hoverbike که توسط شرکت Aerofex ساخته شده، از دو روتور مجزا به سمت زمین تشکیل شده است. تغییر زاویه روتورها با استفاده از دو دسته کنترلی به آن اجازه حرکت می‌دهد.

برنامه‌های ابتدایی برای ساخت یک موتور شناور به دلیل یک سیستم کنترل پیچیده بی‌نتیجه مانده بود. با این حال سیستم ساخت Aerofex به حرکات خلبان انسان و حس طبیعی تعادل واکنش نشان می‌دهد.

در این خودرو دو پنکه بزرگ مجزای رو به زمین دستگاه را به هوا بلند کرده و با تغییر زاویه پنکه‌ها به یک سیستم کنترلی رایانه‌ای اجازه داده تا آن را حرکت دهد. خلبان از دو نرده زانویی برای کنترل جهت پرواز با خم شدن به جهتی که مایلند، استفاده می‌کند.

در حال حاضر آزمایش پرواز انسانی محدود به ارتفاع ۴٫۵ متر و سرعت حدود ۴۸ کیلومتر در ساعت است.

شرکت سازنده این موتور شناور بر این باور است که می‌توان از آن برای پاسداری سریع از مرزها استفاده کرد چرا که این دستگاه قادر به حرکت بر روی تمام زمینها است.

این درحالیست که این شرکت برنامه‌ای برای فروش این دستگاهها نداشته بلکه بیشتر به دنبال آن است که از این فناوری در طیفی از پهپادها استفاده کند.

پهپادهای شناور از دو روتور استفاده می‌کنند.

صحنه ای از فیلم جنگ ستارگان

برنامه Aerofex برای نسخه بعدی از این خودرو برای ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده و همچنین در حال آماده‌سازی یک نسخه پهپاد برای آزمایش پروازی تا پایان ۲۰۱۳ است.



:: موضوعات مرتبط: ماشین پرنده , ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : ramin moeini
ت : دو شنبه 5 فروردين 1392

 طرح جدید خودروی بنز می تواند خودرویی باشد که شاید همه انسانها آرزوی داشتنش را داشته باشند. خودرویی که به گفته شرکت سازنده اش در کارخانه تولید نمی شود بلکه قطعات مختلف آن از دانه های گیاهی رشد می کند؛ البته تا چند نسل آینده! 

خودروی "Biom" که طرح ابتدایی آن در رقابت جنجالی طراحی خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته شده است بیشتر به خودروهایی شباهت دارد که در سری جنگهای ستاره ای دیده می شدند. Biom چهار سرنشینه بوده و صندلی های آن به شکل الگوی الماس در کنار یکدیگر قرار داده شده اند. 

شگفت انگیزترین بخش درباره Biom این است که بنز اعلام کرده خودروی جدیدش نه در کارخانه، بلکه از دانه های گیاهان رشد می کند. شاید در ابتدا این گفته کمی غیر معقول به نظر بیاید اما مطمئن باشید توضیحات بیشتر کارخانه بنز نیز نمی تواند شدت شگفت انگیزی این ایده را کاهش دهد. 
 
در ساخت بخشهای مختلف Biom که وزن آن در حدود 394 کیلوگرم تخمین زده شده، از دانه های درختانی استفاده خواهد شد که به واسطه مهندسی ژنتیکی می توانند به شکل قطعات خودرو رشد کنند و سوخت آن نیز ماده ای به نام نکتارزیستی 4534 است، ماده ای که هیچ آلودگی زیست محیطی به وجود نمی آورد. 

پوششهای پارچه ای Biom نیز نسوج کاملا زیستی خواهند بود که باز هم از دانه های گیاهی تراریخته رشد خواهند کرد و در میان جاده، تنها محصول جانبی که از کارکردن موتور این خودرو به وجود می آید، اکسیژن خواهد بود. 

دانه هایی که رشد آنها این خودرو را به وجود خواهد آورد در لابراتوارها کشت داده شده و فیبرهای زیستی نام دارند که از فلز و پلاستیک سبک وزنتر بوده اما استحکام آنها بیشتر از فولاد است. با این حال جالب است بدانید که محصول نهایی، یعنی خودروی کامل Biom به صورت زیستی کاملا تجزیه پذیر است؛ زمانی را تصور کنید که خودروهای فرسوده به صورت خود به خود به طبیعت بازگردند. 

 
به نظرتان این طرح کاملا تخیلی و غیر ممکن می آید؟ شاید این طور باشد، اما خواسته اصلی رقابت طراحی خودرو در لس آنجلس، تفکر و تصور فراتر از حد منطق است که Biom نیز این شرط را به خوبی رعایت کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : ramin moeini
ت : دو شنبه 5 فروردين 1392

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

 

 

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

تصاویر ماشین های فوتبالیستهای معروف جهان

 



:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ramin moeini
ت : دو شنبه 5 فروردين 1392

 

ماشینهای افراد معروف و صدا وسیما

دیدم این بنده های خدا صبح پیاده میرن سر کارهاشون واسشون خریدم

1-گلزار --- BMW

2- محمدرضا شریفی نیا --- زانتیا و سیناد

3- تهمینه میلانی --– پرادو

4- مسعود ده نمكی --– پژو 206

5- پرویز پرستویی –-- پرشیا

6- بهرام رادان --– لندكروزر

7- پوریا پورسرخ --– پاترول

8- علی لهراسبی --– پرادو

9- كامبیز دیرباز –-- كوراندو

10- محمد اصفهانی --– تویوتا كمری و سوناتا و پژو 405

11- سید جواد هاشمی --– آزرا

12- فیروز كریمی –-- آزرا

بقیه در ادامه مطلب


۱- محمدرضا گلزار --- BMW

2- محمدرضا شریفی نیا --- زانتیا و سیناد

3- تهمینه میلانی --– پرادو

4- مسعود ده نمكی --– پژو 206

5- پرویز پرستویی –-- پرشیا

6- بهرام رادان --– لندكروزر

7- پوریا پورسرخ --– پاترول

8- علی لهراسبی --– پرادو

9- كامبیز دیرباز –-- كوراندو

10- محمد اصفهانی --– تویوتا كمری و سوناتا و پژو 405

11- سید جواد هاشمی --– آزرا

12- فیروز كریمی –-- آزرا

13- امین حیایی –-- رنج رور

14- نفیسه روشن –-- رنو PK

15- حسین رضازاده –-- ماكسیما

16-رضا رشیدپور --– تویوتا كمری

17- محمدرضا فروتن --– پژو 206

18- نیكی كریمی –-- پاترول

19- شهاب حسینی --– ریو

20- محمود شهریاری --– ماكیسما و ماتیز

21- طناز طباطبایی --– اپل كورسا

22- امین تارخ --– پرادو

23- مهدی سلوكی –-- پرشیا

24- حمید گودرزی --– سانتافه

25- حسن پورشیرازی –-- مگان

26- حامد كمیلی –-- پاترول

27- حمیدرضا پگاه –-- پژو 206

28- حسین رفیعی –-- رونیز

29- رضا صادقی --- پژو 206

30- سعید راد --- كوراندو

31- زیبا بروفه --- پژو 206

32- حسن جوهرچی --- پژو 206

34- علی نصیریان --– ورنا

35- پانته آ بهرام --- پراید

36- مریلا زارعی --- سمند

37- رضا كیانیان --- پاترول

38- كاوه سماك باشی --- پرشیا

39- امیر نوری --- پرشیا

40- ابوالفضل پورعرب --- پرشیا

41- امیر تاجیك --- زانتیا

42- جواد رضویان --- سوزوكی و پژو 206

43- رامتین خداپناهی --- پژو 206

44- امیر جعفری --- پرادو

45- مجتبی كبیری --- پرشیا

46- علیرضا دبیر --- پژو 206

47- علی دایی --- بنز و پرادو

48- نیوشا ضیغمی --- پژو 206

49- باران كوثری --- سمند

50- احسان خواجه امیری --- مزدا 323

51- شاهین آرین --– سوناتا

52- اشكان خطیبی --- پژو 206

53- حمید لولایی --- دوو سی یلو

54- مهران مدیری --- پرادو

55- حمید عسگری --- GEN2

56- بروز ارجمند --- مزدا 323

57- مسعود روشن پژوه --- پرادو

58- حسام الدین سراج --- پژو 206

59- بهروز افخمی --– پژو 405

60- احمدرضادرویش --- پژو 405

61- محمد سلوكی --- پژو 405

62- احسان علیخانی --- پژو 405

63- مسعود كیمیایی --- مرسدس

64- مجید اخشابی --- پرشیا

65- قاسم اقشار --- ماكسیما

66- جمشید مشایخی --- پژو 405

67- رضا عطاران --- پژو 206

68- مجید صالحی –-- پرشیا

69- محمد نصرتی --– ماكسیما

70- ایرج نوذری –-- پژو 206

71- مریم كاویانی --- پژو 206

72- علیرضا نیكبخت واحدی --- BMW

73- نگار فروزنده --- دوو سی یلو

74- شیث رضایی --- بنز

75- سپند امیرسلیمانی --- پژو 206

76- عاطفه نوری --- ماتیز

77- مهسا كرامتی --- پراید

78- مهدی مقدم--- دوو سی یلو

79- عبدالرضا اكبری --- پژو 206

80- علیرضا خمسه --- مزدا 323

81- عادل فردوسی پور --- زانتیا

82- گلشیفته فراهانی --- پرادو

83- بهزاد فراهانی --- پژو 405

84- جهانگیر كوثری --- پرشیا

85- رخشان بنی اعتماد --- ماتیز

86- مهتاب كرامتی --- پژو 206

87- اكبر عبدی --- گل

88- سیروس مقدم --- پژو 206

89- حسین یاری --- تویوتا كمری

90- خسرو شكیبایی --- پژو 206

91- آرام جعفری --- پژو 206

92- یكتا ناصر --- پژو 206

93- حسام نواب صفوی --- مگان

94- مهدی امینی خواه --- پژو 206

95- فرزانه كابلی --- پژو 206

96- لیلا اوتادی --- دوو سی یلو

97- حمید ماهی صفت --- اپل كورسا

98- فرزاد حسنی --- ماشین ندارد

99- افشین قطبی --- سوزوكی

100- ناصر حجازی --- سوزوكی

101- علی پروین --- ماكسیما

102- امیر قلعه نوعی --- بنز و پژو 405


:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ramin moeini
ت : دو شنبه 5 فروردين 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->