عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 5441
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


 

گرانترین ماشین های جهان در سال 2012 + تصاویر



 
سایت فوربس لیستی از گرانترین ماشین های جهان را در سال 2012 به ترتیب زیر معرفی نموده است.
- بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport):
بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport) با سرعت ۴۳۱٫۷ کیلومتر بر ساعت هم اکنون سریع‏ترین ماشین جهان است. نوع ساده این خودرو دارای سرعت ۴۰۸ کیلومتر بر ساعت می باشد. نام ویرون از پیر ویرون که قهرمان مسابقه ۲۴ ساعته مردان در سال ۱۹۳۹ با ماشین بوگاتی بود، گرفته شده است.
قیمت 2.6 میلیون دلار
 





 
- فراری 599 (Ferrari 599XX):
این خودرو توسط پنین فارینا زیر نظر فرانک استفنسون طراحی شده‌است. بدنه و شاسی این ماشین برای برای پایین آوردن وزن تماما از آلومینیوم ساخته شده‌است به طوری که مهندسان فراری خودرویی با این هیبت را به وزنی حدود ۱۸۵۰ کیلو رسانده‌اند «۲۰۰ کیلو سنگین تر از تویوتا کمری و ۶۵۰ کیلو سنگین تر از سمند» که برای یک خودروی ۱۲ سیلندر یک رکورد خوب محسوب می‌شود.
قیمت 2 میلیون دلار
 




 
- زنوو (Zenvo ST1):
زنوو (Zenvo) خودرویی دانمارکی است که در سال ۲۰۰۹تولید شده‌است.
این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور وسط عقب-محور عقب بوده ‌است. سیستم جعبه‌دند آن ۶ دنده به صورت دستی است.
قیمت 1.8 میلیون دلار
 





 
- 2012 Koenigsegg Agera R
ابرخودروی سوئدی Agera R با توان 1100 اسب‌بخار و سرعت نهایی 440 کیلومتربرساعت وارد مرحله تولید شده است. این خودروی استثنایی به اندازه یک سدان جادار است و می‌تواند گزینه مناسبی برای سفرهای طولانی باشد.
موتور 5 لیتری و V8 دوتوربویی این خودرو، سبک‌ترین و فشرده‌ترین موتور تولید شده برای ابرخودروها است. این موتور تنها 195 کیلوگرم وزن دارد که در آن وزن کلاج، اگزوز و روغن مورد نیاز نیز لحاظ شده است.
در Agera R از گیربکس جدید 7 سرعته پیشرفته همراه با دو کلاج استفاده شده است. بدنه این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و تنها 1330 کیلوگرم وزن دارد.
قیمت 1.7  میلیون دلار
 





 
- آستون مارتین یک-۷۷ (Aston Martin One-77):
آستون مارتین یک-۷۷ (Aston Martin One-77) خودرویی است که در سال‌های ۲۰۰۹ تولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده ‌است. سیستم جعبه‌دنده آن ۶ دنده به صورت دستی است.
قیمت 1.4 میلیون دلار
 





 
- میباخ لندولت (Maybach Landaulet):
شرکت میباخ در نمایشگاه خودروی خاورمیانه (دوبی) و آمریکای شمالی این خودروی فوق لوکس را به معرض نمایش گذاشت. لندولت که نسبت به انواع عادی میباخ لوکس تر و متفاوت تر است می تواند از رینگ های سفارشی ۲۰ اینچی استفاده کند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو داشتن سقف جمع شونده در قسمت عقب است تا سرنشینان این خودرو بتوانند از سواری میباخ لندولت لذت بیشتری ببرند. 
داخل این خودرو همانند بدنه که سفید است با چرم سفید تزئین شده است. در کل میباخ لندولت اتومبیلی مناسب برای سران دولت ها شیخ های عرب و بازیگران هالیوود است تا خودروای متفاوت تر نسبت به بقیه خودروهایشان داشته باشند.
قیمت 1.4 میلیون دلار
 





 
- پاگانی (Pagani Huayra):
پاگانی با ساخت نمونه‌های متعدد زوندا به یکی از سازندگان شناخته‌شده ابرخودروهای جهان تبدیل شده اما در میان این نمونه‌ها باید C9 Huayra را خودرویی استثنایی دانست.
برای این خودرو ویژگی‌های آیرودینامیک استثنایی مانند بال‌های عقب متحرک و 4 باله تطبیق‌پذیر پیش‌بینی شده است. 700 اسب‌بخار قدرت مورد نیاز این خودرو توسط موتور 12 سیلندر M158 دو توربویی تأمین خواهد شد. 
این خودرو 460 سانتیمتر طول، 203 سانتیمتر و 117 سانتیمتر ارتفاع دارد.
قیمت 1.3 میلیون دلار
تهیه و ترجمه: م - ساداتی - سایت زر (zar.ir)
 




:: موضوعات مرتبط: گرانترین ماشین های جهان در سال 2012 + تصویر , ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ramin moeini
ت : جمعه 9 فروردين 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');